Informatie op de website / Advies in de showroom

Jackie

Verkoper Siebe is top! Verstand van zaken, prima uitleg en niet opdringerig. Klant is echt koning.

Mooie showroom. Verkoper Siebe is een aanrader.

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste Jackie,
Hartelijk dank voor uw review!
We hebben het compliment doorgegeven aan Siebe.
We wensen u veel plezier met de haard!
Hartelijke groet,
Team Superkachels

Kleinhof

Weinig tot niets op aan te merken. Harm Joost Visser weet waar ie over praat, legt een scherpe prijs bij je neer waar je elders niet onder door kan.
Tekeningen tot in details verzorg en het...
Tekeningen tot in details verzorg en het plaatsen gebeurd door een echte vakman.
Blij dat ik er door de Haardenexpert warmpjes bij zit deze winter.

Thijs Gunter

Via Harm Joost een heel scherpe offerte gehad en goed afgestemd wat er nodig was inclusief een 3d tekening. Haard is in 1 dag geïnstalleerd door 2 goede installateurs. Als ik bel of mail krijg ik... Via Harm Joost een heel scherpe offerte gehad en goed afgestemd wat er nodig was inclusief een 3d tekening. Haard is in 1 dag geïnstalleerd door 2 goede installateurs. Als ik bel of mail krijg ik snel een reactie dus wij zijn zeer tevreden met onze houtkachel!

Scherp geprijsd en reageren snel, ook na levering

Hans Hartkamp

Wij hebben een Barbas inbouwkachel en een Jacobus kachel gekocht.
Wij zijn tot grote tevredenheid door Robbert Overmars geholpen.

Verkoper Robbert Overmars had kennis van zaken, toonde veel geduld en combineerde dat met de nodige humor.

Van Eeckhout

Correcte levering van kachel die scherp geprijsd is

Linda Vieth

Echt ongelofelijk bijna hoe fantastisch alles is verlopen! Van aanvraag (door Niels van Kralingen), tekeningen, bestellingen, vragen en plannen en nog weer een wijziging tot vandaag de installatie... Echt ongelofelijk bijna hoe fantastisch alles is verlopen! Van aanvraag (door Niels van Kralingen), tekeningen, bestellingen, vragen en plannen en nog weer een wijziging tot vandaag de installatie (door Simons service) kan ik niet anders zeggen dat het geweldig is verlopen! Alles werd direct geregeld iedereen is zeer kundig en denkt met je mee! Verschillende offertes voor dit project eruit gedaan deze was het goedkoopste en leverde ook echt geweldig werk op!

Alles zie bovengenoemd!

Jeroen

Fijn telefonisch contact, deskundige beantwoording vragen, laagste prijs.

Prettige communicatie

T.Suijker

Mijn Dimplex Stockbridge deed het niet goed, dus heb ik gelijk gebeld. Er werd door de vriendelijke medewerkers gelijk actie ondernomen om het probleem op te lossen .

Er werd gelijk naar de importeur gebeld en er kwam binnen 2 dagen een monteur om de reparatie uit te voeren. Dus ook voor Faber-Dimplex een dikke pluim.

Danny Zwartjes

Prima geholpen door Gert Jan. Sterke betrokkenheid vanaf de verkoop van de haard tot na de installatie. Haard en meubel op tijd geleverd en vakkundig geïnstalleerd door Simon Installatietechniek. Top.

Betrokkenheid en de wil om een goed product af te leveren

Reactie Haardenexpert.nl:

Bedankt voor uw reactie!
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is opgeleverd.
Bedankt voor uw samenwerking en nog veel plezier toegewenst met uw haard!

Peters

Mooie gashaard, tijdig geleverd en geplaatst. Keurige en nette monteur!