Informatie op de website / Advies in de showroom

Jan Lit

Een hele goede ervaring

Goede verkopers.

Beste heer Lit,
bedankt voor het contact en heel veel stookplezier met uw mooie Dru Gashaard.
Robbert en team Flamboyant Haarden

Thijs van Wijk

Echt balen, maar dit wil je natuurlijk niet lezen.

pre-sales communicatie en meedromen met de klant

Masselink

Goede ervaring, snelle levering en goed geplaats.

vakmanschap, zowel in de verkoop als in de plaatsing.

Beste familie Masselink,
dank voor uw review.
Fijn dat u tevreden bent, dat was ook het uitgangspunt :)
Heel veel plezier met jullie houtkachel!
Ton en team...
Beste familie Masselink,
dank voor uw review.
Fijn dat u tevreden bent, dat was ook het uitgangspunt :)
Heel veel plezier met jullie houtkachel!
Ton en team Flamboyant Haarden

Donkers

Heel slecht

Niet

Reactie Haardenexpert.nl:

Met deze review zijn we het niet eens. U mag uiteraard wel zo'n review plaatsen als u dat wenst
We zullen uiteraard wel netjes de klus afmaken zoals het hoort.
We hopen ook dat u daarna...
We zullen uiteraard wel netjes de klus afmaken zoals het hoort.
We hopen ook dat u daarna veel fijne stookavonden zult hebben.
Team Flamboyant Haarden!

Uzeel

Helaas een hele slechte ervaring met de haardenexpert. De communicatie is echt bar slecht. Toen de koop nog niet gesloten was, moest ik al mijn vraagtekens zetten bij hoe graag deze lui wilden... Helaas een hele slechte ervaring met de haardenexpert. De communicatie is echt bar slecht. Toen de koop nog niet gesloten was, moest ik al mijn vraagtekens zetten bij hoe graag deze lui wilden verkopen maar toen de koop eenmaal gesloten was, leken zij compleet onbereikbaar te zijn. Ik heb binnen veertien dagen het herroepingsrecht gebruikt.

Beste Uzeel,
Beste Uzeel,
Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Excuses voor de gang van zaken. Wij nemen dit mee in het verbeteren van onze communicatie & service.
Team Haardenexpert

Familie van Berkel

Geweldig!

Servicegericht, en scherp in prijs. Geven goede adviezen

Beste familie van Berkel,
bedankt voor uw review.
Heel veel plezier met jullie gashaard!
Harm-Joost en team Flamboyant Haarden

Fam. Van Dijk

Nadat we onze wens telefonisch doorgebeld hadden kregen we een mooi voorstel voor onze kachel met rookkanaal. Na een aantal aanpassingen van onze kant werd deze snel aangepast. Onze kachelspecialist... Nadat we onze wens telefonisch doorgebeld hadden kregen we een mooi voorstel voor onze kachel met rookkanaal. Na een aantal aanpassingen van onze kant werd deze snel aangepast. Onze kachelspecialist heeft ons vriendelijk te woord gestaan en vakkundige tips gegeven. Hij had een eerlijk verhaal en was erg betrouwbaar. Wij hebben een prachtkachel voor een warm prijsje. De kachel werd snel geleverd door een vriendelijke transporteur en op een pallet in onze achtertuin geplaatst.

Persoonlijke aandacht, klantgericht, snelle reacties, we bevelen dit bedrijf bij iedereen aan.

Reactie Haardenexpert.nl:

Bedankt voor jullie review!
heel veel stookplezier met jullie mooie houtkachel.
De foto's zagen er super gezellig uit!
Geniet ervan met jullie mooie gezin!
hartelijke...
Bedankt voor jullie review!
heel veel stookplezier met jullie mooie houtkachel.
De foto's zagen er super gezellig uit!
Geniet ervan met jullie mooie gezin!
hartelijke groet,
Jeroen team Flamboyant Haarden

Jade

Half februari heb ik een prijs opgevraagd voor een gashaard. Ik werd binnen een uur gebeld door Frank. Hij vroeg om wat foto's van de situatie hier, via Whatsapp.
Vervolgens 3 weken niks...
Vervolgens 3 weken niks gehoord.
Ik heb gebeld en kreeg Frank weer aan de telefoon. Excuses, heel vervelend allemaal.
Oké, kan gebeuren.
Maar.... Nu al weer WEKEN geleden op zijn verzoek wat foto's geappt. En wat gebeurt er: niks.
Ik heb dus een soort van halve offerte en that's it.
Ondertussen zijn we in gesprek met een andere partij. Die wel doorpakt èn gewoon reageert!

bas segers

Ton Leusink is zeer vriendelijk en vooral erg beschikbaar, reageert heel adequaat en komt met goede technishe tips.
Zeer goed geholpen, zelfs t transport was goed en snel voor elkaar. De haard...
Zeer goed geholpen, zelfs t transport was goed en snel voor elkaar. De haard brand prachtig op Ibiza.
Groet, www.bassegers.com

Zeer goed communicatie

Reactie Haardenexpert.nl:

Wat mooi om te horen dat zelfs op Ibiza genoten wordt van een Haardenexpert haard.

Rogier en Thirsa

Top! Van begin tot eind

Vriendelijk, meedenkend, kwaliteit

Reactie Haardenexpert.nl:

Graag gedaan. Veel plezier met de haard.