Informatie op de website / Advies in de showroom

Peter van Akkerenq

Ik heb in de herfst van 2019 al bij Superkachels, nu Flamboyant Haarden, een SPARTHERM PREMIUM A-3RL-60H HOUTKACHEL gekocht, zonder te weten wanneer deze precies geplaatst kon worden. Was geen enkel probleem en tot het einde heb ik regelmatig goed contact met meerdere medewerkers van het bedrijf gehad. Ook omdat mijn aannemer al de kap in het dak wilde monteren. Kap werd daarom op verzoek bij aannemer afgeleverd.
Uiteindelijk kon medio november de rest van de haard door de goed meedenkende installateur Simon worden geplaatst. Ontbrekende roosters werden binnen een dag geleverd en meer en minderwerk werden in goed overleg met het verkoopteam en de installateur door de installateur uitgevoerd. Kortom, ik heb een prima gevoel overgehouden over de aankoop en installatie bij Flamboyant. Haard staat prachtig in het huis en we kunnen niet wachten om hem in gebruik te nemen. Huis is helaas nog niet opgeleverd maar de haard is er in ieder geval.

Communicatie. Klantvriendelijkheid. Meedenken bij montage.

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste Peter van Akkeren,
Wat een mooie review! Daar worden we heel blij van.
Veel dank voor het vertrouwen en veel plezier gewenst met uw prachtige Spartherm Premium liftdeurhaard!
Hartelijke groet,
team Flamboyant Haarden

Score voor Haardenexpert.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
SPARTHERM PREMIUM A-3RL-60H HOUTKACHEL