R v bemmel

Prima bedrijf. Goede levering. Altijd netjes op tijd en leuke producten. Prijzen kloppen met de kwaliteit.

Snelle levering. Mooie verpakking. Prima producten.

Informatie over het goud. Soms is het echter goud dan anders. Is fijn als duidelijk is ivm langdurig dragen en verkleuring.
Verder topbedrijf.

Heel goed en snelle levering.

snelle levering

als je via telefoon op jullie website komt kan je nadat je een artikel heb gekeken niet terug klikken en verder scrollen waar je gebleven was je moet dan helemaal opnieuw zoeken naar waar je aan het... als je via telefoon op jullie website komt kan je nadat je een artikel heb gekeken niet terug klikken en verder scrollen waar je gebleven was je moet dan helemaal opnieuw zoeken naar waar je aan het kijken was. Dit is mijn enige verbeterpunt verder ben ik zeer tevreden over alles.

Abdi

Ik heb geen ervaring maar ik heb andere bedrijven gewerkt, maar uw bedrijf vind nog beter.

Snelheid, en goede informatie

Bienvenus fumbele

Ik was tevreden over. Dat mijn Pakketje zosnel was geleverd. Maar ik niet tevreden over betalingen via internet. soms kunnen er dingen misschien waardoor je de communicatie tussen het bedrijf elkaar... Ik was tevreden over. Dat mijn Pakketje zosnel was geleverd. Maar ik niet tevreden over betalingen via internet. soms kunnen er dingen misschien waardoor je de communicatie tussen het bedrijf elkaar niet meer begrijpen. Ik zou dat leuk vinden niet alleen ik maar ook voor de bedrijfsvoering dat het beter word geregeld via internet bankieren.

Met vriendelijke groet

Bienvenus

w de vries

Perfect. Zeer tevreden. Snelle levering en goeie service.

Weet ik nog niet heb vandaag iets besteld er staat voor 22.00 besteld morgen in huis dus hoop dat het binne komt morge

Super happy

het kwam snel binnen

Marieke

Bestellen en levering top. Ik heb een grill besteld maar vind het jammer dat er niet geadviseerd is om meteen een bitje mee te bestellen. Het bijgeleverde bitje paste echt voor geen mogelijkheid. Is... Bestellen en levering top. Ik heb een grill besteld maar vind het jammer dat er niet geadviseerd is om meteen een bitje mee te bestellen. Het bijgeleverde bitje paste echt voor geen mogelijkheid. Is erg klein. Had dus graag het advies gehad om een los bitje mee te bestellen. En eenmalig verzendkosten kwijt te zijn.

Snelle levering. Makkelijk bestelgemak.

Advies geven om een los bitje mee te bestellen bij de grill

The best

nee

nee

Zéér positieve ervaring

Alles gaat héél snel en vlot