7.8/10

Eerste keer kleine probleempjes met het aanpassen maar na een goede klante service met goede en vriendelijk antwoord werd dit opgelost

Het product dat ik besteld had, de one size fits all grill, leverde totaal niet wat het garandeerde.
De review over het product die ik op de site zelf gezet had is ook verwijdert en niet doorgekomen zodat het product als extreem goed gezien wordt door de mensen die op de site terecht komen. Ook is klantenservice, hoe snel ze ook reageren, niet geheel klantvriendelijk en heeft zelf een neerbuigende toon naar mensen.

Snel reagerende klantenservice.

Op zondag besteld voor 22uur & pas dinsdag binnen gekregen
En beetje jammer het is exact dezelfde grill als ik voor €9;99 bij wish kan bestellen en ook had gedaan
Vandaar ik het weet...
Op zondag besteld voor 22uur & pas dinsdag binnen gekregen
Vandaar ik het weet ,zelfs verpakking is het zelfde
Dus ja voel me genaaid , dag zakgeld dacht zou betere krijgen dan ik al had van wish

DDM Productions

Snelle service, op en top te vreden.

Service

nvt

AZ

Het iets besteld kan niet meer annuleren
Moet binnen 1 uur!
Waardeloos

Nvt

Nvt

Veelste duur ga naar AliExpres.com zoek op : ''Grillz Teeth'' en je kan daar grillz kopen voor 6 euro inplaats van 20+ euro.

Snelle levering.

Goedkoper.

Bedrijf is goed leveren snel maar het product wat ik besteld heb voldoet niet aan de verwachting want is totaal niet geschikt als je een wat kleinere mond hebt.
De grill die ik besteld had...
De grill die ik besteld had leek wel voor een reuze mond

snelle levering

omschrijving van grillz beter er op zetten

Wel goed alleen als je iets op zondag besteld vind ik raar dat het er dinsdag niet is terwijl er staat voor 22:00 volgende dag in huis, dus dan neem ik aan dat t maandag verstuurd werd maar kreeg... Wel goed alleen als je iets op zondag besteld vind ik raar dat het er dinsdag niet is terwijl er staat voor 22:00 volgende dag in huis, dus dan neem ik aan dat t maandag verstuurd werd maar kreeg geen bevestiging met de track & trace.

Verzend sneller

Jerry johns

Super goed

rubisenice

Ik ken het niet zo lang

mooie dingen

de gouden tand moet iets meer info hebben , want mijn goude tand pas niet op mijn eigen tand!
nu heb ik geld uitgegeven aan iets dat niet past?