Slecht!

Slecht contact of geen antwoord willen geven, er worden vragen gesteld en totaal niet beantwoord!!

Wacht nog steeds op de levering na 2 weken, heb al een keer het verkeerde product gekregen!

Top!

Het is allemaal heel duidelijk

Nee, want ik heb er tot nu toe niks slechts over te zeggen

Slechte communicatie

makkelijk bestellen en groots aanbod

De communicatie verliep erg slecht. er was een product tijdelijk niet leverbaar. Ik vond het niet erg en gaf aan dat ik wel zou wachten tot alles op voorraad voor ze het opstuurden. Vervolgens kreeg... De communicatie verliep erg slecht. er was een product tijdelijk niet leverbaar. Ik vond het niet erg en gaf aan dat ik wel zou wachten tot alles op voorraad voor ze het opstuurden. Vervolgens kreeg ik een paar producten wel en een paar producten niet met de boodschap dat ze er niet meer zijn, dit terwijl ze een dag hiervoor stuurden "gaan wij regelen". Erg vreemd dus

Rick

Goed maar niet compleet

Redelijk snelle levering.

Best veel spullen besteld, wat op voorraad was is meteen verstuurd dus daar wel erg tevreden over. Maar de twee armbanden die niet op voorraad waren nog steeds niet binnen!

Reactie op...

Reactie op de mail duurt erg lang of totaal geen reactie.

De grillzshop heeft leuke artikelen waarmee ik anderen kan verassen met hun verjaardag.

Leuk assortiment

kristian karoly

Super fijne ervaring

Ze zijn super klantvriendelijk.

Niks negatiefs te zeggen over hun service of spullen.

Alles. prima

Snelle levering, goeie producte

Goed snel geleverd

Vonne Ritfeld

Ik vind de bezorgtijd echt super !