Sabrina

Tering bedrijf!!!!! Heb op 22 juni een bestellig gedaan, betaald en vervolgens krijg ik helemaal niets! We hebben ze gebeld en gemaild en enige dat ze zeggen is dat ze ermee bezig zijn. Het is nu... Tering bedrijf!!!!! Heb op 22 juni een bestellig gedaan, betaald en vervolgens krijg ik helemaal niets! We hebben ze gebeld en gemaild en enige dat ze zeggen is dat ze ermee bezig zijn. Het is nu september en nog steeds nix van ze gehoord. Ook krijg ik me geld niet van dit "bedrijf" terug.

Sterke punten??? Het in de maling nemen van mensen!!!!

Mijn geld terug geven!!!!

vdputten1710@gmail.com

Goede service

Marie-jose

Goede service

Snel

Sergil

Ik vind het kei goeie bedrijf een, altijd afspraak na je krijgt jouw spullen op tijd ik verder perfecte bedrijf

Wat minder

verzending

Eerder producten van de site afhalen

Mijn 1e x bestellen. Gwn goeie service

Jermo Siahaya

Top!

Joey

Ik kreeg heel snel reactie op mijn mails en mijn bestelling was snel in huis. goede service dus!

Er stond heel veel goede informatie over het product die ik wilde kopen op de website.

meer foto's van producten op website.

Jack

Levering top!! Product iets minder.. Was aan de binnenkant beschadigd geleverd.. Dus proef de hele tijd metaal in mijn mond,waarschijnlijk een productie foutje.. Pas vorm en hoe hij blijft zitten is... Levering top!! Product iets minder.. Was aan de binnenkant beschadigd geleverd.. Dus proef de hele tijd metaal in mijn mond,waarschijnlijk een productie foutje.. Pas vorm en hoe hij blijft zitten is verder prima.

De snelheid van de levering!!! 10+

misschien het product controleren voordat het de deur uitgaat.