Nabila

Snelle levering, goede kwaliteit spullen

Tamara

Super goede ervaring met het bedrijf

Iets was niet meer leverbaar toen hebben we iets anders uit gezocht en was vijf euro duurder hoefde we niet bij te betalen. Hun namen dat voor hun rekening. Super service !!!

Mijn ervaring over dit bedrijf was goed, niets te klagen

Duidelijkheid over de bestelling, daarmee bedoel ik dat ik netjes werd gemaild over factuur enzovoorts

Ik ben best tevreden over mijn aankoop, alleen zou er wat meer productspecificatie mogen zijn en misschien een handleiding over het product of iets dergelijks. Op de site stond namelijk bij elke... Ik ben best tevreden over mijn aankoop, alleen zou er wat meer productspecificatie mogen zijn en misschien een handleiding over het product of iets dergelijks. Op de site stond namelijk bij elke grill dezelfde productomschrijving en geen omschrijving wat de verschillen etc. waren. Tevens kreeg je de grills opgestuurd, maar wist je niet goed hoe de grills moesten passen op je gebit, waardoor ik mijn tanden heb beschadigd(overigens mijn stommiteiten). Ik werd netjes geinformeerd over mijn bestelling, maar persoonlijk vind ik DHL onduidelijk over de tijd dat ze de producten komen brengen en daardoor moet je dus heel de dag thuis zijn om op je bestelling te wachten dus dat gaat niet over grillzshop zelf, maar vandaar mijn beoordeling.

Super snelle levering! Alleen vind ik dat er wel een extra bitje bijgeleverd mag worden.

Verona Willems

Een week geleden mijn Grill besteld, vind hem top!

Mana Osman

dat ze het snel bezorgen.

Steentjes vielen er snel er uit op 1 dag vielen er al 7 steentjes uit. Dat vind ik heel minder.

Leon Winkler

Niets op aan te merken. Heb iets besteld, het kwam op tijd binnen, heb een vraag gesteld via email, kreeg gelijk antwoord. Top service dus

Snelheid van reactie

De naam van de shop... ;)

Nick Muller

Over het algemeen goed!
Sommige artikelen laat binnen ivm levering uit usa dat is jammer

Goede Kwaliteit vd artikelen!!!!!!
Je word vriendelijk geholpen via de tel.

bij bepaalde artikelen staat levertijd 7 tot 10 werk dagen.
Helaas gebeurt het bij artikelen die uit usa moeten komen soms langer zou dmv mail of info site anders vermeld moeten worden bij bepaalde artikelen staat levertijd 7 tot 10 werk dagen.
Kortings code op de site niet bekend bij mij als vaste klant

De prijzen mogen iets lager bij voor beeld kerst kado krijgen we iets kerst pakket

Iedereen wilt wel een kerst pakket op kerst gratis van het bedrijf zelf

Nieuwe spullen mogen wel op de website gezet worden.

Ik heb maar 1 keer iets gekocht, maar het was heel snel bezorgd en ik heb veel plezier van het product. In de toekomst zal ik zeker meer gaan bestellen.

Ja, zoals ik al zei, ik heb veel plezier van het product en het is heel snel bezorgd.