Diëgo Sergio

Goed kwaliteit van de artikelen

Willian Lima mosso

Bestellingen komen altijd optijd aan als er iets fouts gaat kan je het terug sturen volgende dag heb je geld of nieuwe item terug uitstekende servers ik geef het een 10/10

Het kwam in een goeden stevig doosje aan en zag er mooi uit

Ik hoef geen tips gegeven ik vond alles perfect verlopen

Nina van oudheusden

Goede levering alleen wat mis gegaan met het product het witte ding wat warm moet worden was in 1x helemaal zacht en niet meer te gebruiken.

Snelle reactie op aflevering

Gebruiks aanwijzing erbij?

Pascal

Super afhandeling, van bestelling en deel retouren.

- Bestel gemak
- Retouren

Erg slecht!!

op de website staat voor 22 uur bestellen, heb je m de volgende dag in huis..
ik wacht al 5 dagen op mijn bestelling!?!?

Chelsea

Ik heb er maar 1 keer besteld en dat duurde bijna 3 weken voordat het binnen was. Het leveren mag wat sneller vindt ik. Wel is het goed kwaliteit wat jullie leveren, het wachte was wel de moeite... Ik heb er maar 1 keer besteld en dat duurde bijna 3 weken voordat het binnen was. Het leveren mag wat sneller vindt ik. Wel is het goed kwaliteit wat jullie leveren, het wachte was wel de moeite waard.

Goed kwaliteit, en ziet er ook in het echt zo mooi uit als op de foto's.

Het levering mag wat sneller.

Producten zijn top! Let wel op als je een cadeautje besteld of het artikel op voorraad is. Als het artikel niet op voorraad is kan het helaas langer duren als de 7 dagen die aangegeven worden op de... Producten zijn top! Let wel op als je een cadeautje besteld of het artikel op voorraad is. Als het artikel niet op voorraad is kan het helaas langer duren als de 7 dagen die aangegeven worden op de site.

Assortiment is awesome! Webshop is overzichtelijk en duidelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Doordat producten eerst besteld worden bij een derde partij kan Grillzshop de 7 werkdagen levering helaas niet altijd nakomen.

Willem holleeder

Ik vond het snel en geweldig in een woord super

Mtje

Ik ben super blij met mijn grillz levering is hartstikke snel en ben der nog maals blij mee jammer dat ik geen foto kan plaatsen hier xxx

Telefonisch bereikbaar super goed vriendelijk

Prima!! Zeer tevereden met het product

Duidelijkere fotos