Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Harry van der Arend

Bij onze bestaande keuken van 4 jaar oud wilden wij een bijpassend keukenblok. Het merk keuken wat wij hebben is niet meer leverbaar, maar Grando heeft er alles aan gedaan om een zo goed mogelijk... Bij onze bestaande keuken van 4 jaar oud wilden wij een bijpassend keukenblok. Het merk keuken wat wij hebben is niet meer leverbaar, maar Grando heeft er alles aan gedaan om een zo goed mogelijk alternatief te bieden. Als je het niet weet zie je het verschil niet. Zelfs de handgrepen zijn hetzelfde als van de bestaande keuken. Kortom wij zijn heel erg tevreden

A. Hanemaaijer

Wij hadden alleen een werkblad en achterwand nodig. Door Grando Naaldwijk goed geholpen, alles voor ons opgemeten.
Wij zijn ook heel tevreden.

Ron en Christelle

In 2015 hebben we een onze keuken bij Grando Naaldwijk gekocht. Na een paar andere keukenzaken in de buurt te hebben bezocht kregen we direct het goede gevoel bij Johan. Zijn technische achtergrond... In 2015 hebben we een onze keuken bij Grando Naaldwijk gekocht. Na een paar andere keukenzaken in de buurt te hebben bezocht kregen we direct het goede gevoel bij Johan. Zijn technische achtergrond (keukenmonteur geweest) hielp veel tijdens de gesprekken. Een paar keer zijn we op gesprek geweest om onze droomkeuken te realiseren. Natuurlijk niet over 1 nacht ijs en dan realiseren dat je ook andere mogelijkheden wil onderzoeken of laten tekenen door Johan. Ook werden we goed geholpen in het bepalen van de kleuren van het geheel. Zo Gaby gaf ons de kleurstalen mee naar huis om zo de juiste te kiezen.

De plaatsing is super gegaan door Werner en zijn collega. Erg nauwe planning aan onze kant want de muurverf was nog niet opgedroogd en de keuken werd al in elkaar gezet in de woonkamer :). Fantastisch resultaat na 2 dagen plaatsen. Helaas ging er ook iets mis tijdens het plaatsen. Zo spatte er tijdens het inkorten van de RVS schacht van de afzuigkap een slijpschijf uit elkaar en ging de schacht krom. Werner en Johan regelden dit keurig en na een paar weken werd er een nieuwe geplaatst.

Wij willen Johan en Werner en natuurlijk het team Grando Naaldwijk bedanken voor het realiseren van de keuken, de droomkeuken, de ontmoetingsplek van ons huis (met een eigen losstaande prullenbak! ).

Ron en Christelle

Reactie Grando.nl:

Wat leuk fijn om te lezen dat alles zo goed is gegaan. We zullen de complimenten doorgeven aan onze vestiging in Naaldwijk. Erg bedankt voor het delen van uw ervaring!

Fam. Compter

Van het advies tot en met de installatie van de keuken, super.

Wij hebben onze keuken met veel plezier uitgekozen. De Hulp die wij kregen was erg fijn, want een keuken uitzoeken is nog best lastig! Alles werd keurig geregeld!

H. Kester.

Een heel fijn kontakt tijdens het ontwerp, de uitvoering en de nazorg van onze nieuwe keuken.

Fam. Van der Wal

De service en betrokkenheid van Grando Naaldwijk is in een woord geweldig!

Remco Kleijn

Ik geef uit principe geen 10, maar de montage was perfect in orde. Zeer degelijk en tot in de details verzorgd.

Tim van santen

In één woord: Goed!

Smit

We zijn uitstekend geholpen met de inriching van de keuken