Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Vollebregt

Wij hebben bij Grando Naaldwijk een keuken gekocht. Samen met Gaby (jong, enthousiast, professioneel) hebben we heel wat tijd besteed aan het samenstellen. Ze gaf goede adviezen en kwam soms met... Wij hebben bij Grando Naaldwijk een keuken gekocht. Samen met Gaby (jong, enthousiast, professioneel) hebben we heel wat tijd besteed aan het samenstellen. Ze gaf goede adviezen en kwam soms met oplossingen waar wij nog niet aan gedacht hadden. Het was een grote verbouwing en we hebben het voorbereidende werk zelf gedaan. Daarbij konden we steeds overleggen met Johan of Gaby, de communicatie was prettig. Het plaatsen was binnen 2 dagen gebeurd, vlot en netjes. Wij zijn heel tevreden met Grando, en de keuken is geweldig!

Djorai

Heb keuken gerenoveerd, Op afspraak komen kijken en advies gegeven. Leek heel professioneel, achteraf is ook professioneel. Goed advies, perfect geholpen.
Na montage alles goed opgeruimd en...
Na montage alles goed opgeruimd en meegenomen.
Echt een aanrader.
Jammer dat de prijs niet overeen kwam wat we in gedachte hadden., tja maar dat heeft iedereen denk ik.

van Staalduinen

We zijn erg tevreden over hoe alles verlopen is van aankoop tot plaatsing. In de showroom van Grando in Naaldwijk hebben we samen met onze adviseur Gaby Pesch een keuken uitgezocht die volledig naar... We zijn erg tevreden over hoe alles verlopen is van aankoop tot plaatsing. In de showroom van Grando in Naaldwijk hebben we samen met onze adviseur Gaby Pesch een keuken uitgezocht die volledig naar onze wens is.

Wellicht na plaatsing contact opnemen met kopers om te vragen of alles naar wens verlopen is.

Van den berg

We zijn op een prettige, professionele wijze geholpen door Angie. Zij had goede, creatieve ideeen.
We zijn erg tevreden over het resultaat!

Ingrid

Wij zijn heel blij met onze keuken, maar ook met de goede service van Grando.

Hans verspaandonk

Hans Verspaandonk schrijft over Grando Keukens:
Hans Verspaandonk schrijft over Grando Keukens:
Koopovereenkomst ondertekend zonder opname van bepaling dat aankoop van huis waar keuken geplaatst moet worden wel door moet gaan. Verkoper de heer J. had ons hier, als ervaringsdeskundige, op moeten wijzen! Hierover direct gereclameerd maar verkoper wilde van niets weten!! Koop van huis is uiteindelijk niet doorgegaan; koopovereenkomst keuken werd teniet gedaan onder inhouding van aanbetaling. Heeft ons dus €2.700,00 gekost voor 2 gesprekken van 1,5 uur! Schande! En maar adverteren met 200% inzet voor uw tevredenheid!

Hans Verspaandonk beoordeelde Grando Keukens met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren
Reageren

Hans Verspaandonk reageert op de beoordeling van Hans Verspaandonk:
29 juli 2016 om 20:10

Klopt niet, beoordeel Grando keukens uit Naaldwijk met geen enkele ster. Ik zal ook nooit iemand adviseren hier naar binnen te gaan om een keuken aan te schaffen. Overweeg ook om via de diverse “sociale media” een waarschuwing uit te laten gaan zodat er niet meer gedupeerden bij komen. Ondanks feit dat aankoop huis niet doorging (verkoper was van de kans daarop op de hoogte!!) toch tot afname van keuken dwingen, gekker kan gewoon niet!!!!

Jolanda Hurrelbrinck

In november mijn keuken gekocht bij Grando keukens in Naaldwijk.
Leuk geholpen en op allerlei vlakken werd er mee gedacht.
Eind januari werd mijn keuken geplaatst maar helaas gingen er...
In november mijn keuken gekocht bij Grando keukens in Naaldwijk.
Leuk geholpen en op allerlei vlakken werd er mee gedacht.
Eind januari werd mijn keuken geplaatst maar helaas gingen er daarna een aantal dingen fout waardoor het proces allemaal wat langer duurden.
Het contact met Johan van Grando keukens was goed en alles is uiteindelijk keurig netjes opgelost.
Fijn dat ik nu kan genieten van mijn keuken en ben dus zeer tevreden hoe alles is opgepakt.

Paul en Lisanne

Na verschillende keukenzaken te hebben bezocht en verscheidene ontwerpen te hebben opgevraagd zijn wij bij Grando Naaldwijk geslaagd. Johan heeft ons zeer goed geadviseerd en een mooi en praktisch... Na verschillende keukenzaken te hebben bezocht en verscheidene ontwerpen te hebben opgevraagd zijn wij bij Grando Naaldwijk geslaagd. Johan heeft ons zeer goed geadviseerd en een mooi en praktisch ontwerp gemaakt passend bij al onze eisen en wensen. Ook na plaatsing staat Johan voor je klaar als je vragen hebt of als hij je ergens mee kan helpen. Super service!

M de Jong

Goed advies. Genoeg tijd voor vragen.
Installatie was top. Vriendelijke installateur met oog voor een goede installatie en afwerking.

C. Dingemans

Kwaliteitskeukens. Een vriendelijke gemoedelijke sfeer. Als je het vraagt krijg je een advies die bij jou past, want ze begrijpen heel snel wat je zoekt en wat ze je aan kunnen bieden. Keuken kopen... Kwaliteitskeukens. Een vriendelijke gemoedelijke sfeer. Als je het vraagt krijg je een advies die bij jou past, want ze begrijpen heel snel wat je zoekt en wat ze je aan kunnen bieden. Keuken kopen moeilijk? niet als je goed geholpen wordt en dat doen ze daar.