Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

René Muilenburg

Onze ervaring met Grando Naaldwijk is prima. Van het eerste bezoek in de winkel tot aan de afronding en oplevering grote klasse. Vakkundigheid, kwaliteit, ontzorgen en meedenken zijn... Onze ervaring met Grando Naaldwijk is prima. Van het eerste bezoek in de winkel tot aan de afronding en oplevering grote klasse. Vakkundigheid, kwaliteit, ontzorgen en meedenken zijn kernkwaliteiten van het team van Grando Naaldwijk. We zijn heel erg blij met de keuken. Blij dat we de keuken bij jullie hebben gekocht en door jullie hebben laten installeren. Bedankt Angie vooral voor het aanspreekpunt en het ontzorgen.

We zouden het niet weten.

Myrna Christia

We werden hartelijk ontvangen .De stagiaire ,Isa heeft ons heel vakkundig rondgeleid en heel goed geadviseerd.De manager is 2x bij ons thuis geweest om de juiste maten op te nemen. Jim de monteur... We werden hartelijk ontvangen .De stagiaire ,Isa heeft ons heel vakkundig rondgeleid en heel goed geadviseerd.De manager is 2x bij ons thuis geweest om de juiste maten op te nemen. Jim de monteur heeft perfect werk afgeleverd.Wij vinden Grando een goede keukenzaak prima personeel

N.V.T

jvberkel

Persoonlijke en kwaliteit

Henk Boon

Wat we vooral met onze keuken wilden, was de bestaande situatie zoveel mogelijk handhaven en alle frontjes en apparatuur vervangen. Een renovatie plus dus. Met die wensen gingen we op pad. Om een... Wat we vooral met onze keuken wilden, was de bestaande situatie zoveel mogelijk handhaven en alle frontjes en apparatuur vervangen. Een renovatie plus dus. Met die wensen gingen we op pad. Om een lang verhaal kort te maken: in alle keukenzaken waar we kwamen, werd vooral de nadruk gelegd op de ónmogelijkheden van onze plannen. En nu, na het hele proces van bestelling t/m het plaatsen te hebben meegemaakt, moet ik zeggen, misschien hadden ze wel een beetje gelijk, want wat we wilden, kan niet iedereen..... Wat je nodig hebt om weer tegen een droomkeuken aan te kunnen kijken, zijn 2 dingen: Een keukenspecialist, die weet waar hij over praat, met je meedenkt én het geheel overziet. En ten tweede een monteur die zijn vak verstaat, kan improviseren en ook een beetje kan toveren. Deze unieke combinatie van kwaliteiten vonden we bij GRANDO KEUKENS NAALDWIJK! Onze 20 jaar oude keuken is weer als nieuw en meer dan dat! Onze dank is groot!!

JW en Mary

Wij hebben een complete keuken gekocht bij Grando Naaldwijk. Wij zijn onze marktverkenning begonnen bij Grando Naaldwijk en direct blijven "hangen". Wij zijn super geholpen door Johan Hofman en zijn... Wij hebben een complete keuken gekocht bij Grando Naaldwijk. Wij zijn onze marktverkenning begonnen bij Grando Naaldwijk en direct blijven "hangen". Wij zijn super geholpen door Johan Hofman en zijn team. Iedereen nam ruim de tijd en adviseerde erg goed. Inmiddels is de keuken geplaatst en de aftersale is ook super.
Als wij weer een nieuwe keuken gaan aanschaffen dan gaan wij weer naar Grando Naaldwijk.

Ga gewoon zo door, top!

Tilly Keijzer

Samen met Gaby van Grando Naaldwijk de keuken samengesteld. Heel trots op het resultaat, zeker omdat het een eigen plan was, en niet eerder ergens gezien.

Beter inschatten hoeveel uur werk de montage is. Monteur had meer tijd nodig. Dat moest opnieuw ingepland, waardoor de keuken pas zeven weken later echt helemaal klaar was.

Peter Stam

Wij hebben onze keuken in Naaldwijk gekocht en dat ging prima. De verkoopster Angie van Leeuwen heeft ons in de showroom geadviseerd, kwam zelf meten, ging zelf bestellen, alleen niet zelf plaatsen.... Wij hebben onze keuken in Naaldwijk gekocht en dat ging prima. De verkoopster Angie van Leeuwen heeft ons in de showroom geadviseerd, kwam zelf meten, ging zelf bestellen, alleen niet zelf plaatsen. Keuken is geplaatst door Ed en nadat hij klaar was met zijn werk waren er nul opleverpunten.
Kort samengevat; Top!

Familie Broeksema

De Grando winkel in Naaldwijk gaf voor ons de doorslag om een nieuwe keuken aan te schaffen. Wij hadden geen idee van een goed ontwerp.
Daar hebben ze echt alle tijd genomen met meerdere...
Daar hebben ze echt alle tijd genomen met meerdere ontwerpvarianten.
Dit in detail uitgewerkt en tot slot een werkelijk prachtige keuken geplaatst.
De keuken monteur was vakbekwaam en heeft met veel dingen meegedacht.
We zijn erg tevreden met het eindresultaat en de service

Jacqueline Beets/WBE

Uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen in de showroom! Keuken is zeer goed gemonteerd en alles is volgens afspraak gegaan, strakke planning, chapeau!

Geen tips of verbeterpunten, super bedrijf!

Sark

Zeer positief over het gehele traject!

De kosten voor de chifon achteraf is een beetje zielig.