Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

J.M. van Holstein

Wij hadden geen zin in een heel avontuur door keukenland Nederland. Dus gewoon naar de plaatselijke vestiging van GRANDO in Naaldwijk gegaan. Ik wilde ook maar naar een bedrijf! Zeer vriendelijk... Wij hadden geen zin in een heel avontuur door keukenland Nederland. Dus gewoon naar de plaatselijke vestiging van GRANDO in Naaldwijk gegaan. Ik wilde ook maar naar een bedrijf! Zeer vriendelijk ontvangen door Gaby, een spontane, jonge meid met kennis van keukens! Na twee gesprekken waren we eruit en deden we zaken. Gaby dacht in alles mee en gaf goede adviezen. Daarbij hield ze rekening met ons te besteden budget. Ze kwam zelf thuis alles inmeten. De levering van de keuken was keurig op tijd en alles was aanwezig. Door de zeer professionele monteur Kostas werd de keuken zeer vakkundig gebouwd. Hij was niet snel tevreden en dat is aan het eindresultaat te zien. Het ziet er geweldig uit! Kortom bespaar je een hele reis door het land en ga gewoon naar Grando Keukens Naaldwijk.

Peter Vijverberg

Wij zijn zeer goed en professioneel geholpen door Johan Hofman, kwam met goede ideeen. Nam ook alle tijd voor ons tijdens de verkoop / ontwerp maken. Gewoon een aanrader.

De mensen welke komen werken voor plaatsen van de keuken, ook de juiste informatie meegeven. Timmerman / gaten boorder. enz.
De mensen welke de keuken plaatsen heb ik geen opmerking op. Was...
De mensen welke de keuken plaatsen heb ik geen opmerking op. Was super en prettig.

Voskuilen

Grando Naaldwijk zou ik iedereen aanbevelen! Alles volgens afspraak en zeer kundig!

Monique More

Alles prima voor elkaar

Van der Voort

Wij hebben sinds kort een prachtige keuken.
Die hebben we met Angie samengesteld.
Ze liet ons kiezen uit verschillende uitvoeringen en dat is nu een prachtig resultaat geworden. Wij hebben sinds kort een prachtige keuken.
Die hebben we met Angie samengesteld.
Johan kon ons ook met een goed advies voorzien.
Het plaatsen ging niet zonder problemen,maar we zijn er goed uitgekomen.

Fam Veninga

Na 4,5 jaar nog uitstekende service. Een kapotte scharnier werd gelijk vervangen door 2 nieuwe.

A. Veninga

Zelfs na 4,5 jaar nog steeds super service. 2 scharnieren kapot gelijk gratis omgeruild.

Jeroen

Keuken gekocht bij Grando Naaldwijk. We zijn goed geholpen door Johan en keuken is keurig geplaatst door Jim. Alle obstakels die we in ons nieuwbouwhuis tegenkwamen werden meegedacht en opgelost... Keuken gekocht bij Grando Naaldwijk. We zijn goed geholpen door Johan en keuken is keurig geplaatst door Jim. Alle obstakels die we in ons nieuwbouwhuis tegenkwamen werden meegedacht en opgelost door Johan. Kast waarvan de achterkant kapot geleverd was werd binnen enkele weken vervangen. Ook technisch probleem bij Quooker werd snel opgelost. Algeheel: Prima zaak waar je persoonlijk, meedenkend en vakkundig werd geholpen.

Nee prima zaak. Goed idee om daar een keuken te kopen.

Saskia

Goed geleverd, goed gemonteerd, enkele opleverpuntjes naderhand goed gecorrigeerd. Johan en Werner komen erg kundig over.

Tja, het technische tekening verhaal.... Dat is voor ons lastig geweest... Konden ons vinden in jouw standpunt, maar ook in dat van de bouwer. Jammer dat wij daardoor de klos waren.

Flora Klein

Wij hebben onze keuken gekocht bij Grando Naaldwijk. We zijn heel prettig geholpen. De service was perfect, zowel vooraf, tijdens als na het plaatsen van de keuken.