Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

G.Boers-Hofman

Super tevreden. Goed kontakt met Angie en de monteurs.

niets

Ad en Ellen

Wij zijn super tevreden op de manier waarop we geholpen zijn!! Angie weet waar zij over praat, denkt mee in hoe de keuken het mooist tot zijn recht zou komen in beschikbare ruimte, heeft goede... Wij zijn super tevreden op de manier waarop we geholpen zijn!! Angie weet waar zij over praat, denkt mee in hoe de keuken het mooist tot zijn recht zou komen in beschikbare ruimte, heeft goede ideeën en is ontzettend vriendelijk, behulpzaam, maakt altijd tijd voor je, dringt niets op, heeft inzicht en kennis van zaken, en last but not least....de keuken is door de monteurs prachtig gezet!! Kortom, wij bevelen Grando aan iedereen aan.

nee, ik zou het niet weten...

TM

Afspraak gemaakt waarbij echt de tijd word genomen en waarbij er meegedacht word met je. Alles word ook visueel zichtbaar gemaakt dmv 3D tekening. Na het uitzoeken van de keuken kan je op elk moment... Afspraak gemaakt waarbij echt de tijd word genomen en waarbij er meegedacht word met je. Alles word ook visueel zichtbaar gemaakt dmv 3D tekening. Na het uitzoeken van de keuken kan je op elk moment nog contact opnemen om wijzigingen door te geven of om advies te vragen. De keuken is netjes gemonteerd door een monteur van Grando. al met al een hele goede ervaring vanaf de afspraak tot en met de montage van de keuken.

Ik ben nergens tegen aangelopen wat ze kunnen verbeteren. Ik ben met al
mn vragen goed geholpen

W.C.Korteland

Keuken gekocht bij Grando keukens Naaldwijk.
Keuken gekocht bij Grando keukens Naaldwijk.
Vanaf het eerste bezoek zijn we zeer prettig geholpen door de heer J.Hofman. Hij nam alle tijd voor ons. Gaf goed advies en er werd niets opgedrongen. Ook het plaatsen liep perfect. Allemaal prima vakmensen. Er was een probleem en dat werd op dezelfde dag nog opgelost. De keuken is heel mooi geworden. Wij zijn vol lof over deze zaak.

We weten geen verbeterpunten

Marjo Farenhout.

Wij hebben een keuken gekocht bij grando in naaldwijk , en zijn erg tevreden . Kundig en gezellig personeel ,en lekkere koffie

Geen verbeter punten dik tevreden.

J. van Holsteijn

Echt maximale complimenten voor Grando Naaldwijk! Vanaf het eerste moment dat ik me in de winkel kwam oriënteren was het gevoel goed, ze waren niet opdringerig, er hing direct al een gemoedelijke... Echt maximale complimenten voor Grando Naaldwijk! Vanaf het eerste moment dat ik me in de winkel kwam oriënteren was het gevoel goed, ze waren niet opdringerig, er hing direct al een gemoedelijke sfeer en ze gaven mij goede tips en adviezen. Je voelt dat ze echt passie hebben voor het maken van de juiste keuken. Zowel de adviseur, de eigenaar vd winkel als ook de man die mijn keuken kwam plaatsen: ze doen hun werk met liefde en dat merk je in alles! Mijn keuken is perfect geplaatst en nog mooier dan ik had durven verwachten. Al doe ik mijn best om kritisch te zijn, Grando Naaldwijk heeft perfect werk afgeleverd! Ik beveel ze zeker aan!

Geen! Jullie zijn toppers!

Fam. Wieberdink

Wij genieten van onze keuken. Zó perfect geplaatst en dank zij de goede voorlichting is er niets waarvan we nu denken " dat had anders of beter gekund" prachtig toch ?

Tip: meteen met deze zaak in zee gaan 😉

Van vliet

Goed en deskundig.
Aanbevelen!

Jan Donker

Wij zijn zeer tevreden met alles hoe het verlopen van het. uit zoeken en tot aan de plaatsing toe alles was perfect

Kan niet beter er mankeerde niets aan

Bron

Zeer fijne, persoonlijk begeleiding bij het samenstellen van de keuken. Er werd heel goed meegedacht.
Keurige aflevering en montage.
We zijn heel tevreden, prachtige keuken.