Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

m van dijk

We waren al bij een paar andere zaken geweest, was niet wat we er van verwachtten.
Bij Grando heel fijn geholpen door Stephanie. Alles uitgebreid laten zien, besproken, mogelijkheden laten zien in 3 D.
Kortom dit is wat we zochten.

nee

R. Poortvliet

Wij zijn zeer blij met het ontwerp en eindresultaat van onze badkamer. De adviseur nam de tijd voor ons en dacht mee met onze eigen ideeën en ontwerp.
De montage van de badkamer hebben wij...
De montage van de badkamer hebben wij zelf gedaan dus die kunnen we voor Grando niet beoordelen.
De levering was op de datum zoals afgesproken en vooraf werden wij hiervan telefonisch op de hoogte gesteld. Bij de levering zelf waren helaas enkele tegels gebroken, dit is gelukkig voldoende ingecalculeerd bij het snijverlies.
Tijdens het openmaken van de verpakkingen bleek het fonteintje beschadigd en de toiletpot had een fabricagefout; beiden konden wij - na overleg en opsturen van foto's - moeiteloos ruilen voor een nieuw exemplaar.
Bij twijfel hoe we sommige zaken moesten monteren (instructieboekjes waren niet altijd even duidelijk) bood de adviseur van Grando direct hulp.
Wij hebben al met al een zeer goede ervaring met Grando (vestiging Hoogvliet, mevr. S. Mangelaars).

De leverancier kan beschadigingen op de hoeken (meest kwetsbaar!) voorkomen door ze met beschermkapjes af te dekken. De duurdere items waren namelijk wel met zorg verpakt.

jessica

Goede en prettige service

nee , niet echt

Sandra Biesheuvel

Wij hebben op 24 September onze nieuwe keuken geplaatst gekregen.
En we zijn er super blij mee!
Wij hebben op 24 September onze nieuwe keuken geplaatst gekregen.
En we zijn er super blij mee!
Dank aan de creatieve Cindy die onze keuken in u vorm met veel lades en een vaatwasser op hoogte heeft ingetekend.We hebben echt heel veel ruimte en een stoere look .
Ook willen we Michael Pronk bedanken voor het voorwerk en plaatsen van onze keuken en Lijnaart Voor de het meedenken en de service.
We gaan zeker genieten van al het Grando mooie!

Jos en José Bonte

Wij zijn hartelijk ontvangen en en er is goed begrepen wat onze wensen waren mbt de inrichting en het beschikbare budget.
Tijdens onze drie bezoeken werd er dmv tekeningen en vergelijkend...
Tijdens onze drie bezoeken werd er dmv tekeningen en vergelijkend materiaal o.a documentatie ,voorbeeld keukens vanuit de showroom een offerte samengesteld .
Op de afgesproken datum vond de levering plaats van onze keuken met de daarbij behorende keukenapparatuur.
Door twee monteurs werd onze keuken geplaatst .
Wij hebben zeer veel waardering voor deze twee monteurs en de verkoop jonge dame ,Wat een vakmensen !
Met veel geduld en precicie is onze keuken geplaatst en geworden zoals wij wenste.

Het is een plaatje geworden waarin wij met veel plezier dagelijks gebruikmaken met alle bedienings gemak.
De genoemde drie personen zijn voor ons het gezicht van de fa. Grando en verdienen meer dan een Pluim!

Als verbeterpunt beveel ik aan om alle karton,plastic en overige beschermingsmateriaal Niet door de klant af gelaten voeren maar meeretour te nemen.

Erwin Fok

Doe het jezelf niet aan! Gooi je geld op een hoop en steek het in de fik (wel veilig), geeft je meer plezier! Tenzij je houd van 1.5 jaar aan drama.
Een paar dagen geleden hadden we het...
Een paar dagen geleden hadden we het eenjarig jubileum van de afronding van de badkamer ellende. En de irritatie is nog steeds niet verdwenen. Echt afgerond is het ook niet, maar ook via de geschillencommissie is het einde nu bereikt. Gezien de mega overwinning bij deze commissie mogen we eigenlijk nog niet klagen, maar toch. Meest tenenkrommend is nog wel dat deze commissie niet heeft geconstateerd dat de badkamer geen aarding had, en het schots en scheve tegelwerk als voldoende beschouwde. Andere punten hebben we wel gelijk in gehad.
De compleet amateuristische werkwijze is ook opmerkelijk. Dit is wel het enige voordeel van zaken doen met Grando. Iedere vakman die hierna iets in je huis komt doen, komt direct over als een megaprofessional. Ook al schiet ik na deze Grando ervaring nu automatisch enorm in de stress als weer is iemand langs komt. Een soort klusserfobie!
Het is duidelijk een bedrijf dat zodra ze je geld hebben zijn ze met je klaar. Ze hebben me na klagen o.a. direct geblokkeerd op hun facebook, om maar is een voorbeeld te geven. De recencies op hun website filteren ze ook. Dus wees als potentiële klant gewaarschuwd. En aan iedere ex klant geef ik een tip. Laat je geaarde stopcontact ,je bad/douchekranen, radiator en afvoer is doormeten! Ben benieuwd of ze daar wel aan aarding hebben gedacht.

Sluit de toko en ga iets anders doen. Deze ellende kun je mensen gewoon niet aandoen, hoe enorm je ook van geld houd.

J. Leenman

Prettige sfeer, beslist niet opdringerig.
Vriendelijke mensen, je voelt je welkom.

M.J. Tillemans

Wij hebben de aankoop van onze keuken als zeer positief ervaren. Geen dwingen, maar zelf alles zeggen hoe we het hebben wilden. Voor de verkoopster was dit ook vernieuwend hoe je er naar kunt... Wij hebben de aankoop van onze keuken als zeer positief ervaren. Geen dwingen, maar zelf alles zeggen hoe we het hebben wilden. Voor de verkoopster was dit ook vernieuwend hoe je er naar kunt kijken. Wij zijn al in de 70 en je hebt een bepaalde manier van werken en ruim 50 jaar kookervaring.

Metz

Op en top, raden het iedereen aan!
Echt vakmanschap geleverd!