Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Erwin Fok

Doe het jezelf niet aan! Gooi je geld op een hoop en steek het in de fik (wel veilig), geeft je meer plezier! Tenzij je houd van 1.5 jaar aan drama.
Een paar dagen geleden hadden we het eenjarig jubileum van de afronding van de badkamer ellende. En de irritatie is nog steeds niet verdwenen. Echt afgerond is het ook niet, maar ook via de geschillencommissie is het einde nu bereikt. Gezien de mega overwinning bij deze commissie mogen we eigenlijk nog niet klagen, maar toch. Meest tenenkrommend is nog wel dat deze commissie niet heeft geconstateerd dat de badkamer geen aarding had, en het schots en scheve tegelwerk als voldoende beschouwde. Andere punten hebben we wel gelijk in gehad.
De compleet amateuristische werkwijze is ook opmerkelijk. Dit is wel het enige voordeel van zaken doen met Grando. Iedere vakman die hierna iets in je huis komt doen, komt direct over als een megaprofessional. Ook al schiet ik na deze Grando ervaring nu automatisch enorm in de stress als weer is iemand langs komt. Een soort klusserfobie!
Het is duidelijk een bedrijf dat zodra ze je geld hebben zijn ze met je klaar. Ze hebben me na klagen o.a. direct geblokkeerd op hun facebook, om maar is een voorbeeld te geven. De recencies op hun website filteren ze ook. Dus wees als potentiële klant gewaarschuwd. En aan iedere ex klant geef ik een tip. Laat je geaarde stopcontact ,je bad/douchekranen, radiator en afvoer is doormeten! Ben benieuwd of ze daar wel aan aarding hebben gedacht.

Sluit de toko en ga iets anders doen. Deze ellende kun je mensen gewoon niet aandoen, hoe enorm je ook van geld houd.

Score voor Grando.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Badkamer