afleveren bij de buren als de persoon niet thuis is.

VV Jistrum

Prima! Snelle levertijd en de website is zeer handig in gebruik. We gaan dan ook zeker vaker gebruik maken van de diensten.

Snelle levering en het gemak om via de site te bestellen.

Nee, zeer tevreden over het eind resultaat!

Engelmunduskerk Driehuis

Makkelijk en snel

Voor tijdens onze joodse huwelijksceremonie hadden mijn vrouw en ik trouwboekjes nodig. Voor het drukken kwam ik uit bij drukkerij123.nl omdat zij tegen een lage prijs zwart-wit afdrukken. Omdat... Voor tijdens onze joodse huwelijksceremonie hadden mijn vrouw en ik trouwboekjes nodig. Voor het drukken kwam ik uit bij drukkerij123.nl omdat zij tegen een lage prijs zwart-wit afdrukken. Omdat onze wensen enigszins afweken (boekjes moesten 'andersom' worden gedrukt) heb ik telefonisch contact met drukkerij123.nl opgenomen. Er werd mij een gratis proefdrukje aangeboden, dat ik al twee dagen later in de brievenbus had. Heel netjes vond ik dat! De uiteindelijke bestelling verliep ook vlot. De uiteindelijke druk is aan de randen wat vaag en hier en daar heeft de inkt wat afgegeven, maar al met al is mijn oordeel zeer positief!

Slecht

Als iets onduidelijk is wordt het direct gevraagd

afspraken nakomen, excuses aanbieden als je dat niet doet, geen onverschillige houding aannemen en de stukken zonder krassen en onder papiersnippers leveren

Reactie Goud PrintCenter:

Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze communicatie. Wij hebben nadat wij uw bestelling hadden ontvangen een vraag gesteld over de wijze van afdrukken. Na een week heeft u onze vraag... Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze communicatie. Wij hebben nadat wij uw bestelling hadden ontvangen een vraag gesteld over de wijze van afdrukken. Na een week heeft u onze vraag beantwoord en konden wij uw scriptie afdrukken. Helaas hebben wij op dat moment vergeten de bestelling bij de Post aan te bieden, waardoor u nog 1 dag extra vertraging op liep en u uw scriptie niet op tijd kon inleveren. Excuses hier voor!
Wat de kwaliteit betreft is het jammer dat wij dit nu pas van u horen, nu kunnen wij hier ook niets meer in corrigeren.
met vriendelijke groet,
Alexander Bot
drukkerij 123
pakket

Nodimension

Buiten gewoon tevreden afhandeling contact correktheid

Ichthus Rotterdam

Enorm snel, goede kwaliteit, en goedkoop!

ENORM snelle levering. Binnen 24 uur na bestelling. Erg goedkoop!

1000 Enveloppen drukken

snelle levering

Meer helderheid over formaten

Via website gevonden wat we zochten en binnen no-time het drukwerk binnen.