D.vd.W

Super ervaring gehad met Tom, zou het zo weer doen. Toffe plek gevonden door hem. Kudo's!

EXPRO engineering

Tom heeft in korte tijd een nieuwe medewerker voor ons gevonden. Hij is serieus en wil een lange termijn relatie opbouwen.

Ordina

Ben is een recruiter, die verstand heeft van de markt en voor goed resultaat wil gaan. Hij is open en duidelijk in zijn communicatie, waardoor je weet wat je kan verwachten.

Darren

Tom Baltussen heeft me uitstekend geholpen! In een zee van recruiters en vacatures heeft hij doelgericht de juiste partij voor mij uitgezocht. Super begeleiding en hulp bij het bepalen van je... Tom Baltussen heeft me uitstekend geholpen! In een zee van recruiters en vacatures heeft hij doelgericht de juiste partij voor mij uitgezocht. Super begeleiding en hulp bij het bepalen van je belangrijkste voorwaarden ne uitgangspunten, een belletje voor elk interview als voorbereiding en eentje erna als check in. Een recruiter die echt gericht was op mij als persoon.

UnameIT

Tom is een fijne recruitment partner, hij geeft goed advies in het traject en durft je uit te dagen in de aanpak. Met zijn actieve steun hebben we een goede nieuwe collega weten aan te trekken.

Twan van den Bergh

Chris den Arend houdt zeer goed oog voor de kandidaat. Een fijne sparring-partner.

Valori

Over het algemeen goed samengewerkt met Ben! Hebben al meerdere werknemers mogen verwelkomen.

Ordina

Tom heeft mij erg goed geholpen bij het vinden van een passende baan. Luisterde goed naar mijn wensen en nam eventuele zorgen weg. Top!

Ai-ris

Goede ervaringen met Tom. Geen recruiter die alleen wil plaatsen, maar die goed wil plaatsen. Alle ruimte voor mijn wensen, alles wordt uit handen genomen.

Hans van Leuken - ZZP

Ik heb erg prettig met Tom samengewerkt op zoek naar een nieuwe functie. Tom dacht mee en met eerlijke en goede feedback heeft hij mij geholpen terwijl hij mij alle tijd en rust gaf om een goede... Ik heb erg prettig met Tom samengewerkt op zoek naar een nieuwe functie. Tom dacht mee en met eerlijke en goede feedback heeft hij mij geholpen terwijl hij mij alle tijd en rust gaf om een goede afweging te maken. Ben blij met het resultaat en beveel hem zonder twijfel bij iedere werkzoekende en werkgever aan.