Erika

Steyn van Good Company heeft voor mij uitstekend werk geleverd door me te koppelen aan een werkgever die perfect bij mij past. Dankjewel Steyn!

Ridder

Afgelopen januari voor de eerste keer samen gewerkt met Good Company. We zochten een kandidaat die schaars zijn op de markt. Gelukkig is deze functie binnen 2 weken ingevuld en werd er goed... Afgelopen januari voor de eerste keer samen gewerkt met Good Company. We zochten een kandidaat die schaars zijn op de markt. Gelukkig is deze functie binnen 2 weken ingevuld en werd er goed meegedacht door Ben.

Henok

Prettig en er wordt snel gehandeld!

TechChamps

Ik werk nu ongeveer 2 jaar samen met Ben en ben erg tevreden. Hij is goed geïnformeerd wanneer hij een kandidaat heeft. Ook checkt hij altijd nog even hoe het vervolg gaat, nadat het een match is... Ik werk nu ongeveer 2 jaar samen met Ben en ben erg tevreden. Hij is goed geïnformeerd wanneer hij een kandidaat heeft. Ook checkt hij altijd nog even hoe het vervolg gaat, nadat het een match is geworden. Kortom: Ben gaat verder dan enkel introduceren, hij is echt een partner wanneer het gaat om matchen.

Thijs

Ik was eigenlijk nog niet écht op zoek naar een nieuwe baan. Echter door de open en vrijblijvende benadering van Ben toch in gesprek gegaan met een partij. Uiteindelijk daar ook getekend waarbij Ben... Ik was eigenlijk nog niet écht op zoek naar een nieuwe baan. Echter door de open en vrijblijvende benadering van Ben toch in gesprek gegaan met een partij. Uiteindelijk daar ook getekend waarbij Ben heeft gezorgd voor een mooi onderhandelingsresultaat

Gavin Yeung

Steyn van Good Company heeft mij enorm geholpen met het voorbereiden van mijn solicitaties, maar daarnaast ook met het verbeteren van mijn CV.

Laura

Ik ben goed geholpen door aardige en professionele medewerkers. De hulp bij de voorbereiding van de sollicitatiegesprekken was ook ontzettend fijn en gaf mij extra zekerheid voor de gesprekken.

Yasmin Beij

Ik werd snel en vriendelijk geholpen aan een nieuwe baan door Steyn. Ook werd je van te voren gebeld om je te helpen met de sollicitatiegesprekken, wat erg fijn was.

Ugoo

We werken samen met Steyn van Good Company. Met een lastig zoekprofiel komt Steyn toch weer steeds met goede kandidaten op de proppen. Hij houdt het proces hierbij ook strak, waardoor we snel kunnen... We werken samen met Steyn van Good Company. Met een lastig zoekprofiel komt Steyn toch weer steeds met goede kandidaten op de proppen. Hij houdt het proces hierbij ook strak, waardoor we snel kunnen schakelen. We hebben al enkele collega's via Good Company aangenomen en ik verwacht er nog wel meer!

SOA People

We worden goed geholpen door Tom Koning. Hij komt bijna altijd met de juiste profielen, en denk goed mee!