Product informatie

Eric Hesseling

Doen wat ze beloven

Chris

Na bijna 2 weken nog steeds niks ontvangen. Ook geen communicatie.

Veel keus. Normaal gesproken nooit problemen.

Beter communiceren naar de klant mbt de vertragingen

Thijs

Levering snel. Echter verkeerde product geleverd geen reactie van klantenservice na versturen van mail. (2 weken)

Normaal gesproken goeie winkel

- Juiste producten versturen
- Reageren op mail

Meriam

Grote bestelling gedaan, niks meer van ze vernomen na orderbevestiging. Telefonisch niet te bereiken, geen reactie op mailtjes.

Graag de producten waar ik voor betaald heb opsturen of mijn geld terug storten aub.

Lex

Mooie producten, treurige communicatie

Scherpe prijzen

Product leveren. Week gewacht en uiteindelijk is de hele order geannuleerd .

Marjo

Op 5 augustus bestelling geplaatst en betaald, tot op heden niks ontvangen en contact met klantenservice is niet mogelijk. Als je failliet bent haal dan je website offline!! Dit komt bij mij over... Op 5 augustus bestelling geplaatst en betaald, tot op heden niks ontvangen en contact met klantenservice is niet mogelijk. Als je failliet bent haal dan je website offline!! Dit komt bij mij over als oplichting

Urek

Ik heb 5 augustus een bestelling gedaan en verdomme nooit ontvangen! Heb gemaild en gebeld, niemand bereikbaar! Wil mn geld terug, wat een oplichters!

Lever de betaalde spullen!

Sander van Vlijmen

Nette webshop

Goede prijs en snelle levering

Samuel ten Ten Dam

Was prima. Goede levering

Prima levering

Leg eerder uit wanneer iets verzonden worden

Kai Zeegers

Heel slecht. Woensdag 5 augustus een bestelling geplaatst. Link, om de order te volgen, in de bevestigingsmail werkt niet. Levertijd 1-3 dagen, nu 5 werkdagen later nog niets ontvangen. Mail... Heel slecht. Woensdag 5 augustus een bestelling geplaatst. Link, om de order te volgen, in de bevestigingsmail werkt niet. Levertijd 1-3 dagen, nu 5 werkdagen later nog niets ontvangen. Mail gestuurd naar de klantenservice op maandag 10 augustus, nog geen reactie gehad. Helaas wel al betaald, ik vrees voor m'n geld.

Reageren op vragen die gesteld worden via de mail. Überhaupt de bestelling verzenden.