Product informatie

HindaBo

Ik koop hier al jaren en ben niet voor niets vaste klant. Producten zijn van goede kwaliteit en de service is ook super!

Zeer goede service en personeel. Goede producten en snelle levering.

Lina

Fijne en duidelijke website
En een hele gezellige winkel in hartje Tilburg

Wow! wat collectie petten en hoeden. Wordt ik helemaal blij van!

Boulgalag

Top kwaliteit schoenen

Top kwaliteit en top service

Sam

Top

Producten

Go britain

Goede kwaliteit, en heel klantvriendelijk :)

Redelijk

Mooie producten.

Dag Henk,
Dag Henk,
We zijn eerlijk gezegd verbaasd over de inhoud van je review. Het klopt dat we recent een cap niet konden leveren, maar dit is recent gebeurd en niet 5 a 6 keer. Deze geschiedenis is bij ons niet bekend. Verder mag je natuurlijk vinden dat de prijzen hoog zijn echter heb je Dr. Martens boots voor de helft van de prijs bij ons kunnen aanschaffen. Dat is een mooi koopje toch?
We kunnen de review dan ook niet echt rijmen met wat er bij ons bekend is, maar alsnog bedankt voor de feedback!
Groetjes,

Niels Terheggen

4 items gekocht maar maar 2 ontvangen. Na een week nog niks gehoord over een oplossing.

Mooie kleding

Kerstin Möhring

Prima pruct!

?

Hi Kerstin,
Thank you very much for your review.
See you soon.

Anton Beerthuizen

Klantvriendelijk en fijne webshop

Goed aanbod, klantvriendelijk

S

Verzend en retour kosten beide moeten betalen, 12 euro weg.

Mooie collectie

Hey Sofia,
Hey Sofia,
Wow! Dit is wel een hele slechte score. Bij een webshop is het natuurlijk altijd afwachten of je iets past of mooi vindt. Boven de 100 euro is er een gratis verzending en de retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening. Dit staat ook vermeld op de website.
Hopelijk waardeerde je de snelle verzending en retournering van je aankoopbedrag:).
Groetjes,