Product informatie

Joseba Lizaranzu Navarro

Good online buying experience, poor delivery service

Easy to order online

Silvana Van der Pol

Ontzettend vriendelijk en meedenkend personeel

In de winkel goede service. Meedenken en erg vriendelijk. Zijn niet opdringerig en geven je de ruimte.

Tessie Van Helvert-Bollen

Top, goede producten en snel geleverd.

Goede service en goede producten

Joaquin osiris Bouwman

Goed winkel

F. Celik

Prima ervaring

o.a. prijs, snelle afhandeling etc.

Bram Weinberg

Zoals het hoort

gewoon zoals het hoort

Lizet Muskens

TOP! 🖤

Wij komen al jaren in de fysieke shop waar het altijd gezellig winkelen is. Zeer goede, persoonlijke aandacht voor de klant, altijd al het mogelijke willen doen om iets voor elkaar te krijgen. Ook... Wij komen al jaren in de fysieke shop waar het altijd gezellig winkelen is. Zeer goede, persoonlijke aandacht voor de klant, altijd al het mogelijke willen doen om iets voor elkaar te krijgen. Ook een paar maal online besteld, zonder problemen. Mijn man was op zoek naar een paar aparte Vans, eigenaar Khalil is persoonlijk op zoek gegaan, gevonden en opgestuurd omdat we niet naar de winkel konden komen…top service!! ZEER aan te bevelen, al jaren onze Go-To winkel! 🖤

Sanne Vd Wal

Helaas past de schoen niet. Door de verzendkosten bij levering en retour niet interessant om nog eens bij jullie te bestellen

Leuke sale

Informatie na bestelling

Reactie Go-Britain.nl:

Hi Paul,
Hi Paul,
Dank voor je feedback. We hebben een andere mening over de korte mailconversatie die je hebt gehad. We hebben elkaar niet telefonisch te woord gestaan. Als we het zouden verkopen dan hadden we je graag geholpen. Daarbij hebben we dit verzoek ook niet eerder gehad en kunnen wij niet van elk merk en elk model veters op voorraad hebben. Hierbij een kopie van de mail die naar je is verstuurd waarvan wij vinden dat wij je vriendelijk te woord hebben gestaan.
Alsnog veel plezier met de schoenen! Groetjes, Team Go-Britain
Goedemorgen Paul,

Dank voor je mail! De veters horen bij de schoenen en worden aan ons geleverd door Vans.
We hebben dan ook geen langere veters die passen bij je schoenen. Universele langere zijn wel te koop bij verschillende winkels en schoenmakers.

Fijne dag!