kwaliteit van het product

Yvonne

Spiegel op maat besteld voor in de badkamer. Juist voor dit bedrijf gekozen vanwege de coating die zij aanbieden. De spiegel werd in een tegelwand geplaatst en was dus uitgemeten op de mm. Ik heb hier op voorhand meermaals mail contact over gehad.
Helaas toen de spiegel werd geleverd bleek deze schade te hebben op een hoek en hebben deze niet aangenomen.
Even later kregen wij de nieuwe spiegel opnieuw aangeleverd. Deze uiteraard gecheckt op schade maar gelukkig helemaal gaaf. Stom want daardoor vergeten na te meten. En tijdens het plaatsen bleek de spiegel ruim een cm te kort. Balen als een stekker maar met geen andere mogelijkheid dan te plaatsen aangezien de lijm er al op zat en de badkamer kitten even later zou komen.
Bedrijf gemaild en gaven uiteindelijk toe dat ze de beschadigde spiegel geslepen hebben en daardoor dus ruim een cm te korte spiegel geleverd hebben. Dit is ronduit asociaal zeker gezien ze precies wisten dat de afmetingen van groot belang waren! Ik heb het bedrijf de mogelijkheid gegeven zelf te komen met een oplossing of een vergoeding maar die mocht ik zelf bedenken. Dus toen gevraagd de gehele aankoopprijs minus de leveringskosten, en toen bleef het stil.
Heb je een op maat gemaakt kwaliteitsproduct nodig dan zou ik dus zeker hier niet bestellen!

Score voor Glasconcept.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: 1