Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?

RK

Contact met Glamping4all is prettig. Duidelijke info.

Annemieke van der Endt

Fantastisch

G.J.Swan

Eerste ervaring met Glamping. Prima faciliteiten in tent. Sanitair & airco uitstekend.

Ymke

Goede service van Glamping, altijd snel reactie en flexible om oplossingen te zoeken. De camping Malibu Beaxh was echt super leuk, schoon, veel activiteiten voor de kids en leuke locatie. Zeker een... Goede service van Glamping, altijd snel reactie en flexible om oplossingen te zoeken. De camping Malibu Beaxh was echt super leuk, schoon, veel activiteiten voor de kids en leuke locatie. Zeker een aanrader!

Suzanne

Supermooie tent met fijne bedden en van alle gemakken voorzien.

M.C. den Hollander

Deze review heeft treft voornamelijk de lokale verhuurder. Het zijn hele mooie kwaliteits tenten maar slecht onderhouden. Ruimte zat en goede voorzieningen aanwezig. Maar, heel erg vuil, rondom... Deze review heeft treft voornamelijk de lokale verhuurder. Het zijn hele mooie kwaliteits tenten maar slecht onderhouden. Ruimte zat en goede voorzieningen aanwezig. Maar, heel erg vuil, rondom overgroeid, niet schoongemaakt voordat we kwamen, pannenset klopte niets van, douche slang kapot, onder de bedden een verschrikkelijk vuil stofnest en afval, in het koffiezetapparaat zat zelfs nog een beschimmeld cupje en de vuilnisbak was niet geleegd. Heb hier de lokale verantwoordelijke voor gebeld, maar hij was op vakantie. We hebben zelf de tent maar een beetje schoongemaakt, koekenpan gekocht en douche slang vervangen. Voor de pan en slang vergoeding gekregen. We hebben een ontzettend leuke vakantie gehad maar nooit meer in een tent van de lokale verhuurder in Heeg. Neem je verantwoordelijkheid voordat je als eigenaar zelf op vakantie gaat of zorg voor een vervanger. Deze situatie sloeg werkelijk nergens op, zoals besproken via de telefoon met de beheerder van onze tent. Glamping4all is hier dan ook niet volledig verantwoordelijk voor.

ALINE

Mooie camping , prachtige tent van alle gemakken voorzien.

Campo dei Forie

Zowel het reserveringstraject als de vakantie zelf waren heel goed.
Zowel het reserveringstraject als de vakantie zelf waren heel goed.
2 minpunten. Teleurstelling direct bij aankomst, wij zagen allemaal honden lopen, terwijl tegen ons gezegd was dat onze hond niet mee kon en onze zoon daar behoorlijk aan gehecht is.
De bedden in de tent veroorzaakten bij ons allemaal rugpijn en meerdere keren per nacht wakker om te draaien, omdat je niet lekker lag.