Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?

Lara van der Jagt

Fijne vakantie. Voor herhaling vatbaar. Volgende keer wel bij een camping dat op loopafstand is van een dorpje, zodat je niet voor alles de auto hoeft te gebruiken.

M van de wege

De tent was ronduit slecht schoongemaakt en dat kost dat ruim €60,- De douche was echt nog heel smerig. Tent staat heel dicht bij het zwembad, dat is een voordeel met kinderen. Helaas een karaoke... De tent was ronduit slecht schoongemaakt en dat kost dat ruim €60,- De douche was echt nog heel smerig. Tent staat heel dicht bij het zwembad, dat is een voordeel met kinderen. Helaas een karaoke avond tot na 11 uur waardoor de rust ver te zoeken is.
De tent is wel goed voorzien van keukenspullen en een goede koelkast.

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback. Fijn om te horen dat de keuken voorzieningen goed waren. Goed ook om de andere punten te weten, we gaan dit met de camping opnemen ter verbetering. De schoonmaakkosten zullen... Dank voor de feedback. Fijn om te horen dat de keuken voorzieningen goed waren. Goed ook om de andere punten te weten, we gaan dit met de camping opnemen ter verbetering. De schoonmaakkosten zullen we vragen te vergoeden, de tent dient gewoon schoon te zijn natuurlijk!

Veldwachter

Hele fijne communicatie duidelijke e-mails en komen hun afspraken na

Cees Willemsen

Heerlijk weggeweest ondanks Covid-19, van alle gemakken voorzien en lekker lui geweest!

Oudhof

Zwembad was dicht waardoor er weinig was te doen op de camping. Ook waren er heel weinig andere gasten waardoor het verblijf erg saai was. Op de camping was eigenlijk niets te doen.

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback. Het is natuurlijk jammer dat er weinig andere gasten waren en dat de vakantie is tegen gevallen, iedereen had dit liever anders gezien. Op onze website geven we aan dat het... Dank voor de feedback. Het is natuurlijk jammer dat er weinig andere gasten waren en dat de vakantie is tegen gevallen, iedereen had dit liever anders gezien. Op onze website geven we aan dat het klein is met weinig activiteiten. We mailden dat het zwembad (agv covid) dicht zou zijn. U mocht annuleren maar deed dat niet.

Saskia

Fijn bedrijf!! Medewerkers doen erg hun best en denken goed mee!!

van den Berg

Duidelijke site, heldere communicatie ook met betrekking tot de boeking i.v.m. covid-19.

Familie van Rest

Mooie, ruime, luxe en schone tent. Veel opbergruimte. Het enige dat ik heb gemist is een klein vriezertje in de koelkast. Nu konden we geen ijsjes kopen of koelelementen koud houden.

Bulens-Vanzieleghem

De tent is gelegen op een mooie locatie (camping gajole, Italië) maar niet ideaal. De zon zat al heel vroeg pal op het terras waardoor het soms bijna onmogelijk was om er te ontbijten (te warm!) en... De tent is gelegen op een mooie locatie (camping gajole, Italië) maar niet ideaal. De zon zat al heel vroeg pal op het terras waardoor het soms bijna onmogelijk was om er te ontbijten (te warm!) en de avondzon hadden we helemaal niet want die zat achter de tent. Het stikt er van de insecten dus het muskietennet in de tent is ideaal maar 's avonds buiten zitten aan de tent was een uitdaging. Het graspleintje aan het meer is heel rustig maar niet zo aangenaam vertoeven omwille van de vele insecten en ganzen die heel veel poep achterlaten.

Thijs van der Laan

Uitrusting tent is matig: weinig snijmessen, geen wijnglazen, geen theekoppen, geen theepot, één bakpan. Licht buiten veel te fel. Geen kussens buiten. Geen standaard voor parasol.
Plek zijn...
Plek zijn klein en staan boven op elkaar.
Wij hadden tweepersoons dekbed, terwijl in beschrijving éénpersoons stond, dus verkeerd laken meegenomen.
Camping behoorlijk luidruchtig en druk tot 23.00 uur.

Reactie Glamping4all:

Wat jammer om te horen dat eea is tegen gevallen. Wanneer we dit meteen hadden gehoord, had in elk geval het inventaris probleem snel verholpen kunnen worden. Het is wel waar dat grotere campings... Wat jammer om te horen dat eea is tegen gevallen. Wanneer we dit meteen hadden gehoord, had in elk geval het inventaris probleem snel verholpen kunnen worden. Het is wel waar dat grotere campings vaak wat later rustig worden in de avond, sommige mensen vinden dit fijn. We helpen u graag met zoeken naar een andere leuke bestemming voor de toekomst, die beter aansluit bij de wensen.