Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?

Paardekooper

Boeken ging vlot en makkelijk.
Updates tijdens Corona hadden vaker gemogen.

Visser

De safaritent was op zich naar wens Qua inrichting. De bedden waren top!
De safaritent was op zich naar wens Qua inrichting. De bedden waren top!
Het sanitair matig schoon. Ook hadden we verwacht dat er wel wat basis benodigdheden zouden zijn zoals afwasborstel en zeep.
De camping viel tegen (lac du causse) Het was erg onrustig tot soms wel half twee s nachts. Ook was de camping rommelig. De glamping tenten liggen te dicht bij het restaurant voor geluids overlast (autos die s ochtends vroeg en s avonds laat voor de tent rijden en muziek)

Reactie Glamping4all:

Wat jammer! We hebben contact met de camping opgenomen om eea verder te bespreken. Wel fijn dat de bedden top waren. Dank voor jullie feedback.

Jojo

Top ervaring dankzij een goede service!

Miriam

Heel fijn en vriendelijke hulp ontvangen bij het boeken van onze vakantie. Vervolgens zijn we prima geadviseerd bij het beslissen om de vakantie door Corona maatregelen door te laten gaan. Er werd... Heel fijn en vriendelijke hulp ontvangen bij het boeken van onze vakantie. Vervolgens zijn we prima geadviseerd bij het beslissen om de vakantie door Corona maatregelen door te laten gaan. Er werd zelfs aangeboden om tijdens ons verblijf eventueel om te boeken, top!

Ineke Gielen

Zeer goede communicatie op voorhand ivm het hele Corona gebeuren. Alles goes geregeld! Camping en de tent waren beide schitterend. Heerlijke vakantie gehad. Erg blij dat we gewoon zijn gegaan.

Karin van Zuidam

Prima!

Sanne Lutkenhaus

Goede communicatie en hulp bij het boeken. Ook tijdens de Corona tijd werden we regelmatig op de hoogte gehouden. Erg fijn!

Astrid

Fantastische tent op een heerlijk plek. Van te voren goed contact met Monique over hoe en wat in Spanje. We hebben genoten en hopelijk een keer terug zonder Corona.