Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?

M.C. den Hollander

Deze review heeft treft voornamelijk de lokale verhuurder. Het zijn hele mooie kwaliteits tenten maar slecht onderhouden. Ruimte zat en goede voorzieningen aanwezig. Maar, heel erg vuil, rondom overgroeid, niet schoongemaakt voordat we kwamen, pannenset klopte niets van, douche slang kapot, onder de bedden een verschrikkelijk vuil stofnest en afval, in het koffiezetapparaat zat zelfs nog een beschimmeld cupje en de vuilnisbak was niet geleegd. Heb hier de lokale verantwoordelijke voor gebeld, maar hij was op vakantie. We hebben zelf de tent maar een beetje schoongemaakt, koekenpan gekocht en douche slang vervangen. Voor de pan en slang vergoeding gekregen. We hebben een ontzettend leuke vakantie gehad maar nooit meer in een tent van de lokale verhuurder in Heeg. Neem je verantwoordelijkheid voordat je als eigenaar zelf op vakantie gaat of zorg voor een vervanger. Deze situatie sloeg werkelijk nergens op, zoals besproken via de telefoon met de beheerder van onze tent. Glamping4all is hier dan ook niet volledig verantwoordelijk voor.

Zou je weer een Glampingvakantie in een safaritent boeken?

Misschien

Score voor Glamping4all: 3/5