Bedankt!

Sonny

Begrijpt zeer goed wat ik bedoel. Perfect resultaat en zeer prettig in omgang. Absoluut een aanrader. Ik ben nog nooit zo goed geknipt.

Keep up the good work

Reactie GB Hair And Makeup:

Wat fijn dat het je zo goed bevalt, bedankt Sonny! Tot de volgende keer.

Heel goed

Is goed allemaal

Bedankt!

Marlouk

Hele fijne samenwerking, werkt professioneel, snel en heeft aandacht voor details. Zowel als haarstyliste en visagiste top!

Reactie GB Hair And Makeup:

Dank je wel Marlouk! Tot een volgende keer.

Vienne Passchier

Erg blij met m'n kapsel, ze deed precies wat ik van tevoren voor me zag, superchill! Daarbuiten een erg fijne persoonlijkheid om tussendoor mee te kletsen, zodat het niet stilviel en het ook gewoon... Erg blij met m'n kapsel, ze deed precies wat ik van tevoren voor me zag, superchill! Daarbuiten een erg fijne persoonlijkheid om tussendoor mee te kletsen, zodat het niet stilviel en het ook gewoon gezellig was tijdens de styling.

Reactie GB Hair And Makeup:

Bedankt! Wat fijn dat het zo goed bevallen is tot een volgende keer.

Mevr. V.d. Vlis

Heel leuk geholpen, prima service!

Reactie GB Hair And Makeup:

Bedankt! Wat fijn dat het zo goed bevalt.

Studio34x

Mensen met kennis en liefde voor het vak. Waar het gelukkig niet alleen om geld draait maar alleen om passie voor het vak.

Reactie GB Hair And Makeup:

Wat lief, dank je wel! Altijd fijn om met je samen te werken Michiel.

p.slagwater

Vind het prettig hoe het gaat, de afspraken worden afgestemd op de klant de tijd en plaats van het knippen kan niet beter.
is altijd stipt op tijd en komt afspraken na, en werkt naar...
is altijd stipt op tijd en komt afspraken na, en werkt naar tevredenheid wat ik als bedrijf ook belangrijk vind is de btw factuur.

N.V.T.

Reactie GB Hair And Makeup:

Bedankt Peter! Fijn dat je zo tevreden bent, tot de volgende keer!

Pawan Karaya Fashion

Werkt goed samen enthousiast. En speelt heel erg mee met het concept. Heel fijn om mee samen te werken

nog geen verbeterpunten

Reactie GB Hair And Makeup:

Dank je wel Pawan! Fijn dat de samenwerking zo goed is bevallen, dat was geheel wederzijds. Op naar een volgende keer!

Giolina is een goede kapster. Ze luistert goed naar je wensen en weet er elke keer weer een mooi kapsel van te maken. Daarbij is ze altijd vriendelijk, flexibel en je kan haar goed bereiken voor het... Giolina is een goede kapster. Ze luistert goed naar je wensen en weet er elke keer weer een mooi kapsel van te maken. Daarbij is ze altijd vriendelijk, flexibel en je kan haar goed bereiken voor het maken van een afspraak.

Reactie GB Hair And Makeup:

Fijn dat het zo goed bevalt! Tot een volgende keer.