Elsbeth van der Horst

Prettige omgang, luistert naar wat jij wil

Nee

Reactie GB Hair And Makeup:

Fijn om te lezen! Graag gedaan!

Brenda Schutz

Haar en make-up aan huis laten doen voor een bruiloft, wat een fijne service! En een super mooi resultaat. Heel blij met mijn haar en make-up voor die dag en het bleef de hele dag goed zitten.

Reactie GB Hair And Makeup:

Bedankt voor je mooie recensie! Ik heb je haar en make-up met veel plezier verzorgd!

Marjolein, Studio Marjolein Vormgeving

Giolina heeft mijn haar en make-up gedaan voor een branding shoot en ik ben ontzettend blij met het eindresultaat! Mijn haar en make-up zat prachtig en ik ben heel erg blij met het eindresultaat van... Giolina heeft mijn haar en make-up gedaan voor een branding shoot en ik ben ontzettend blij met het eindresultaat! Mijn haar en make-up zat prachtig en ik ben heel erg blij met het eindresultaat van de shoot. Het was heel fijn samenwerken en tijdens het klaarmaken was het ook nog eens gezellig kletsen!

Reactie GB Hair And Makeup:

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor de fijne samenwerking.

Suzanne

Ik ben ontzettend tevreden met hoe mijn haar en make-up is verzorgd door Giolina voor een fotoshoot. Wat ik heel prettig vond was de voorbereiding guideline die ik vooraf kreeg met heel goeie tips... Ik ben ontzettend tevreden met hoe mijn haar en make-up is verzorgd door Giolina voor een fotoshoot. Wat ik heel prettig vond was de voorbereiding guideline die ik vooraf kreeg met heel goeie tips om er op de dag zelf zo goed mogelijk uit te zien. Giolina is heel vriendelijk, professioneel en denkt goed met je mee. Ze voelde precies aan hoe ik mijn look graag wilde en dat was heel fijn. Ik zou Giolina iedereen aanraden als hair- en make-up artist!

Geen, alles was perfect!

Reactie GB Hair And Makeup:

Graag gedaan! Dank je wel voor je mooie woorden en je vertrouwen in mij!

Rosalinda / eigenaar RNC Events, Services & Support

Giolina is een professional op alle vlakken, van de voorbereiding tot in de uitvoer. In alles proef je dat ze blijft investeren in haar kennis en skills.

Daarnaast is ze een lieve en...

Daarnaast is ze een lieve en aardige vrouw, die jou voorziet van hele goede praktische tips om jouw zakelijke make-up looks te variëren naar gelang de gelegenheid.

De personal make-up workshop kan ik iedereen van harte aanbevelen!

Reactie GB Hair And Makeup:

Dank je wel voor je mooie woorden! Ik heb de personal make-up workshop met veel plezier verzorgd.

Anouk

Fijn geholpen en blij met het resultaat!

Geen!

Reactie GB Hair And Makeup:

Graag gedaan! Bedankt voor je vertrouwen in mij!

Esmee

Ik kan Giolina aan iedereen aanraden voor haarstyling en make-up. Op zo'n spannende dag als je bruiloft brengt Giolina veel rust en is de ochtend een fijn en ontspannen moment! Van tevoren een fijn... Ik kan Giolina aan iedereen aanraden voor haarstyling en make-up. Op zo'n spannende dag als je bruiloft brengt Giolina veel rust en is de ochtend een fijn en ontspannen moment! Van tevoren een fijn voorgesprek met proefsessie, waarin mijn wensen allemaal zijn gerealiseerd. Al met al heel tevreden met het prachtige resultaat dankzij de professionaliteit van Giolina!

Geen!

Reactie GB Hair And Makeup:

Bedankt voor je vertrouwen in mij!

Iris

Super fijn en onwijs tevreden!

Geen, ga zo door. Je doet het super!

Dank je wel!

Annemarie Delnoij

Giolina heeft mijn make-up en haar verzorgd voor mijn bruiloft. Eerst een proefsessie gedaan en ik mocht van te voren wat inspiratie foto's sturen. Giolina is heel professioneel en tegelijk fijn om... Giolina heeft mijn make-up en haar verzorgd voor mijn bruiloft. Eerst een proefsessie gedaan en ik mocht van te voren wat inspiratie foto's sturen. Giolina is heel professioneel en tegelijk fijn om je heen te hebben. Ze voelt heel fijn aan wat je bedoelt en kan dat vertalen naar dé perfecte look. Ik was die dag echt prachtig! Ze werkt met mooie producten. Wat ook heel fijn is dat ze helder communiceert. Je weet altijd waar je aan toe bent. Ik kan Giolina van harte aanraden. Ik ga haar zeker nog een keertje bellen voor een professionele fotoshoot!

Geen verbeterpunten, alles was perfect!

Dank je wel!

Thalia Santing

Giolina heeft voor mijn trouwdag echt een supermooi kapsel gemaakt. Zelfs met harde wind heeft het de hele dag en avond perfect gezeten, net als de make up trouwens. Ik heb mijn bruiloft heerlijk... Giolina heeft voor mijn trouwdag echt een supermooi kapsel gemaakt. Zelfs met harde wind heeft het de hele dag en avond perfect gezeten, net als de make up trouwens. Ik heb mijn bruiloft heerlijk ontspannen kunnen starten. Ook mijn proefkapsel zat in één keer perfect. Giolina luistert naar je en snapt gelijk wat je wil. Ook denkt ze mee met je. Echt een aanrader!!

Geen enkele :-)

Reactie GB Hair And Makeup:

Dank je wel! Fijn om te lezen!