marjolijnslomp.com

Erg goed!

Eigenlijk niet, alles liep mooi strak en goed geregeld!

Dank je wel! Wat fijn.

Stefanie, Social On Point

Giolina is rustig, persoonlijk en lief. Ze stelt je op je gemakt en zorgt ervoor dat jouw sterkte kanten naar voren komen. Doordat ik mijn haar en make-up liet doen door Giolina, kon ik mij in alle... Giolina is rustig, persoonlijk en lief. Ze stelt je op je gemakt en zorgt ervoor dat jouw sterkte kanten naar voren komen. Doordat ik mijn haar en make-up liet doen door Giolina, kon ik mij in alle rust voorbereiden op de fotoshoot en was ik helemaal relaxed.

N.v.t.

Reactie GB Hair And Makeup:

Je bent een topper, dank je wel voor je lieve recensie!

Canan Atar

Zeer professioneel en vakkundig in alles wat ze doet en daarnaast ook nog eens erg vriendelijk. Mocht ik ooit gaan trouwen, dan weet ik wie mijn visagie en haar mag verzorgen.

Lief! Dank je wel.

Quan

Voor een fotoshoot makeup en haar laten doen door Giolina. Ze luistert goed naar je wensen en is heel vriendelijk en professioneel. Ze heeft mij in een korte tijd prachtig opgemaakt en mijn haar... Voor een fotoshoot makeup en haar laten doen door Giolina. Ze luistert goed naar je wensen en is heel vriendelijk en professioneel. Ze heeft mij in een korte tijd prachtig opgemaakt en mijn haar heel mooi gestyled, daaraan merk je echt dat ze ervaren is. Ik zou haar iedereen aanbevelen!

Wat leuk! Dank je wel.

Marilva

Giolina bedankt voor je geduld en tijd! Je hebt top werk geleverd. Mijn haar en mijn make up zagen er super goed uit. Je werkt erg hygiënisch en ik waardeer dat.

Ik kan mij geen verbeter punten of tips bedenken!

Reactie GB Hair And Makeup:

Fijn om te lezen. Bedankt!

Naomi

Giolina luistert erg goed naar je wensen en wat je niet wilt. Ik was erg onder de indruk van mijn haar en make up.

Dank je wel! Super fijn.

Meggy

Giolina is super spontaan en verteld goed wat ze gaat doen, ze geeft hierbij fijn uitleg waardoor je het later zelf ook kan toepassen.
Ze neemt goed de tijd voor je , en ze overlegd van te...
Ze neemt goed de tijd voor je , en ze overlegd van te voren wat mijn wensen zijn.

Geen ! Ben heel erg blij met het resultaat

Reactie GB Hair And Makeup:

Dank je wel! Wat fijn om te lezen.

Budget Dani

Giolina is zéér vakkundig. Ze laat je er stralend uitzien en ze zorgt ervoor dat je met zelfvertrouwen op de foto kan staan. Daarnaast is het prettig om haar bij de shoot te hebben. Ze is... Giolina is zéér vakkundig. Ze laat je er stralend uitzien en ze zorgt ervoor dat je met zelfvertrouwen op de foto kan staan. Daarnaast is het prettig om haar bij de shoot te hebben. Ze is behulpzaam, oplettend en gezellig!

Daar heb ik het met jou al over gehad. Je bent zo vakkundig dat ik je eigenlijk niet eens durfde te benaderen. Blij dat dit toch gebeurd is! Ik had dit niet zonder jou willen doen.

Reactie GB Hair And Makeup:

Wat fijn om te lezen. Dank je wel!

XoXo Marketing

Ik ben echt ontzettend blij dat Giolina kon op de dag dat ik de fotoshoot had voor nieuwe foto's voor mijn website. Giolina is super flexibel en paste zich goed aan. Op de dag zelf heeft ze mij... Ik ben echt ontzettend blij dat Giolina kon op de dag dat ik de fotoshoot had voor nieuwe foto's voor mijn website. Giolina is super flexibel en paste zich goed aan. Op de dag zelf heeft ze mij binnen een uur omgetoverd tot een natuurlijke beauty. Heel tof om te zien hoe goed Giolina mijn wensen heeft doorvertaald naar make-up en haar. Ik wilde een natuurlijke look en dat heeft ze zo goed gedaan! Ik voelde me echt ontzettend mooi op de fotoshootdag en dat was zeker voordelig voor de uiteindelijke foto's. Dankjewel Giolina!

Reactie GB Hair And Makeup:

Wat leuk om te lezen. Bedankt!

Marit Smit

Giolina is echt een topper in haar vak! Ze werkt snel, maar dat doet niet af aan de kwaliteit. Mijn haar en make up zaten de hele dag goed en ik voelde me erg mooi. Giolina weet ook goed wat op dit... Giolina is echt een topper in haar vak! Ze werkt snel, maar dat doet niet af aan de kwaliteit. Mijn haar en make up zaten de hele dag goed en ik voelde me erg mooi. Giolina weet ook goed wat op dit moment 'hip' is, en dat vind ik wel zo prettig. Het is toch nog iets te vaak zo dat je zo'n extreem haarlakkapsel krijgt bij stylisten. Nou, bij Giolina dus niet!

Geen.