Maximize Your Business

Professioneel!! Geweldige inzicht, loopt heel de shoot met je mee en fatsoeneert het haar van mijn business partner en zelfs mijn hoofddoek ! De make-up is echt ongelofelijk mooi! Het ziet er zo... Professioneel!! Geweldige inzicht, loopt heel de shoot met je mee en fatsoeneert het haar van mijn business partner en zelfs mijn hoofddoek ! De make-up is echt ongelofelijk mooi! Het ziet er zo natuurlijk uit. Ik zou haar voor elk feestje inhuren als ze in de buurt zou wonen.

Reactie GB Hair And Makeup:

Het was een feestje om jullie op te maken voor jullie personal branding shoot. Bedankt voor de mooie recensie!

Mandy Meijer (Maison365)

23 maart heeft Giolina de visagie verzorgd voor onze campagne shoot. Gek om van jezelf te zeggen maar ik voelde mij de hele dag prachtig. Ze past de make-up helemaal aan op wat bij je past. Een... 23 maart heeft Giolina de visagie verzorgd voor onze campagne shoot. Gek om van jezelf te zeggen maar ik voelde mij de hele dag prachtig. Ze past de make-up helemaal aan op wat bij je past. Een soort kunst, echt waanzinnig mooi! Giolina gebruikt diverse producten. Ik vond de ooglook zó cool. Daarnaast is ze super lief, relaxed en gezellig om bij in de stoel te zitten. Ik zou haar aan iedereen aanraden!

Ga alsjeblieft zo door!

Reactie GB Hair And Makeup:

Fijn om te lezen! Dank je wel! Ik vond het heel leuk om het haar en de make-up te verzorgen voor jullie campagne shoot.

LabelYoon

Giolina is heel goed in haar vak. Vooraf kreeg ik de kans om mijn wensen met haar te delen voor mijn Personal Branding shoot. Na een call wist ik gelijk wel zeker dat zij niet alleen vooraf mijn... Giolina is heel goed in haar vak. Vooraf kreeg ik de kans om mijn wensen met haar te delen voor mijn Personal Branding shoot. Na een call wist ik gelijk wel zeker dat zij niet alleen vooraf mijn haar en makeup mocht doen maar tijdens mijn shoot ook diverse stylen mocht uitvoeren. Ik vond haar uitvoering heel mooi en voelde me nog wel echt mijzelf. Tijdens het opmaken kreeg ik ook nog wat tips & tricks. Deze neem ik zeker mee als ik weer nieuwe producten nodig heb! Ik vond het fijn om met Giolina samen te werken en ik ga haar zeker nogmaals vragen!

Wanneer je werkt met meerdere mensen is het goed om gewoon ertussendoor te komen en zeggen dat je even wat wilt aanpassen of aanbrengen, al kost dit wat meer tijd No Problem! Wij werkte met 4... Wanneer je werkt met meerdere mensen is het goed om gewoon ertussendoor te komen en zeggen dat je even wat wilt aanpassen of aanbrengen, al kost dit wat meer tijd No Problem! Wij werkte met 4 personen waarvan 3 al best gehorig zijn haha!

Reactie GB Hair And Makeup:

Het was een feestje om je haar en make-up te verzorgen voor je personal branding shoot. Bedankt voor je mooie woorden en de feedback.

Blij Dieetvrij

Ik werd door Giolina opgemaakt voor een personal branding shoot! Het was een erg fijne ervaring. Ze zorgde er niet alleen vóór de shoot voor dat de mooie natuurlijk look perfect in orde was, maar... Ik werd door Giolina opgemaakt voor een personal branding shoot! Het was een erg fijne ervaring. Ze zorgde er niet alleen vóór de shoot voor dat de mooie natuurlijk look perfect in orde was, maar bleef ook gedurende de fotoshoot meekijken waar mijn haar nog wat beter in model mocht worden gebracht, of de make-up moest worden bijgewerkt en of alles er oké op stond. Zeker een aanrader!

Reactie GB Hair And Makeup:

Wat leuk om te lezen! Dank je wel!

Daisy van Tussenbroek - Ideeëndesk

Het was een hele fijne ervaring met Giolina. Ze is heel erg professioneel en dat kun je aan alles merken. Ze wist precies qua make-up wat bij mij past en het eindresultaat was super.

Reactie GB Hair And Makeup:

Dank je wel! Wat leuk om te lezen!

Get Infused

Werken met Giolina is altijd een verademing. Ze begrijpt heel snel naar wat voor look je op zoek bent en vertaald dit feilloos naar een mooi 'beeld', ideaal voor onze fashion shoots!

Reactie GB Hair And Makeup:

Dank je wel voor je mooie recensie.

Lievemoeders.nl

Wat gaf het veel rust om de dag met Giolina te beginnen. Ze zorgde ervoor dat ik me op mijn gemak voelde en ik goed voorbereid was op de fotoshoot. Tijdens de shoot bleef ze erbij zodat ik me... Wat gaf het veel rust om de dag met Giolina te beginnen. Ze zorgde ervoor dat ik me op mijn gemak voelde en ik goed voorbereid was op de fotoshoot. Tijdens de shoot bleef ze erbij zodat ik me maximaal kon ontspannen.

Echt een aanrader voor als je mooi in de make up wil en je haar er prachtig uit wil laten zien.

Reactie GB Hair And Makeup:

Wat fijn om te lezen. Dank je wel!

XoXo Marketing

Dit was de tweede fotoshoot die ik deed voor mijn bedrijf en Giolina was er de eerste keer bij. Ik was zo tevreden over hoe ik eruit zag, ik voelde me zo mooi en zelfverzekerd. Natuurlijk wilde ik... Dit was de tweede fotoshoot die ik deed voor mijn bedrijf en Giolina was er de eerste keer bij. Ik was zo tevreden over hoe ik eruit zag, ik voelde me zo mooi en zelfverzekerd. Natuurlijk wilde ik dat ze er ook deze fotoshoot weer bij was! Giolina is een ontzettend lieve meid en zorgt ervoor dat ik ontspannen begin aan mijn shoot. Daarnaast zorgt ze ervoor dat ik de allerbeste versie van mezelf ben, zowel hoe ik eruit zie als hoe ik me voel wat ervoor zorgt dat ik alles uit mijn fotoshoot haal. Dit keer heb ik er ook voor gekozen om Giolina er de hele fotoshoot van 4 uur bij te zijn. En dit was een heel goed besluit! Giolina heeft meerdere haarcreaties bij mij gemaakt (half opgestoken, knot, los, met een haaraccessoire, weggestoken) en dit zorgde ervoor dat ik er elke keer net weer wat anders uitzag. Hierdoor heb ik veel meer diversiteit in mijn foto's en dat is super! Daarnaast is het heel fijn dat ze meedenkt over wat goed past bij mijn kleding, zorgt ze tijdens het shooten dat zowel kleding/haar/als make-up goed zit en is het gewoon ontzettend relaxed dat ze erbij is. Ik kan het iedereen aanraden om een MUAH bij je fotoshoot te hebben, zo zie je er op je allermooist uit én het is gewoon heerlijk ontspannen!

Reactie GB Hair And Makeup:

Lief! Dank je wel voor je mooie recensie.

Nikki / The Urbanista

Giolina is een hele lieve, rustige en professionele dame met veel ervaring. Het is fijn om met haar te werken, ze denkt mee en let goed op alle details. Wij kijken uit naar onze volgende samenwerking!

Reactie GB Hair And Makeup:

Wat lief! Dank je wel, ik kijk ook uit naar onze volgende samenwerking!

Sophie Oelrich Fotografie

Onlangs is mijn make up gedaan door Giolina, ik ben erg tevreden over het resultaat. Wat een professionaliteit en fijn persoon is Giolina! Giolina weet op natuurlijke wijze je op het gemak te... Onlangs is mijn make up gedaan door Giolina, ik ben erg tevreden over het resultaat. Wat een professionaliteit en fijn persoon is Giolina! Giolina weet op natuurlijke wijze je op het gemak te stellen en is een perfectionist. Wat ik prettig vond aan de samenwerking is dat Giolina rustig en met mijn gevoelige huid om ging. Hierdoor kwam ik zelf ook tot rost. Het is heel prettig en zeker aan te raden als je een fotoshoot hebt. Door Giolina was ik een stuk minder zenuwachtig op de set.

Reactie GB Hair And Makeup:

Wat leuk om te lezen en fijn dat je je zo ontspannen voelde. Dank je wel