Clasien Mulder-Grafe

Giolina Braun heeft op mijn trouwdag op 2 april mijn haar en make up gedaan. Giolina is een zeer ervaren en levert echt topwerk af. Mijn haar had ze mooi gekruld, en aan de achterkant in een knot... Giolina Braun heeft op mijn trouwdag op 2 april mijn haar en make up gedaan. Giolina is een zeer ervaren en levert echt topwerk af. Mijn haar had ze mooi gekruld, en aan de achterkant in een knot met een rol gemaakt. Aan de voorkant langs mijn gezicht losse krullen. En ik had een mooie speld aan de achterkant . Het heeft de hele dag goed gezeten. Mijn make up was ook prachtig, Mijn ogen spatte eruit, maar niet te overdreven . Giolina is een zeer kundige maar ook erg vriendelijke vrouw. Mede door haar isonze bruiloft geweldig geworden, dank je wel giolina!!!!

Nee

Reactie GB Hair And Makeup:

Wat lief! Dank je wel voor je mooie recensie. Het was een feestje om je Bruidskapsel en make-up te verzorgen.

Megan de Waard-Buitenhuis

Het is heel fijn om Giolina om je heen te hebben op de ochtend van de bruiloft. Ze is heel relaxed en rustig. Dat zorgde ervoor dat ik ook rustig kon blijven terwijl ik best een stress kip ben.... Het is heel fijn om Giolina om je heen te hebben op de ochtend van de bruiloft. Ze is heel relaxed en rustig. Dat zorgde ervoor dat ik ook rustig kon blijven terwijl ik best een stress kip ben. Giolina is ook super flexibel geweest. Onze bruiloft is 2x verplaatst waarvan 1x op de dag zelf. Zelfs toen was ze super flexibel, vriendelijk en meedenkend. Naast haar relaxede vibe en vriendelijkheid, is ze ontzettend goed in haar werk. Ze heeft mijn make-up en haar prachtig gedaan! Precies zoals ik het wilde hebben; heel naturel maar toch feestelijk. Ik beveel Giolina heel graag aan.

Reactie GB Hair And Makeup:

Graag gedaan! Dank je wel voor je mooie recensie.

Lisa Muller

Ontspannen, professioneel, duidelijk en gezellig

Dank je wel!

Britt

Het was een hele goede ervaring, Giolina komt haar afspraken na, luistert goed en denkt mee. Ik heb veel gehad aan haar advies!

Nee

Thanks! Graag gedaan!

Romee Snijders / Synopsis

Zeer goed!! In rust word je binnen 1,5 uur omgetoverd in hoe jij het precies wilt (zowel make-up als haar). Ik voelde me erg op m'n gemak en dat is ook fijn voor een verdere samenwerking.

Geen verbeterpunten.

Dank je wel!

Shauna

Geweldige ervaring gehad. Zowel de proefsessie als voor de grote dag. Haar en make-up zat de gehele tijd TOP! Mooie natuurlijke look! En ze is super vriendelijk en aardig.

Reactie GB Hair And Makeup:

Graag gedaan! Ik vond het heel leuk om je in de watten te leggen voor je bruiloft. Bedankt voor je vertrouwen in mij.

Marielle Verbeek

Zeer professioneel, aangenaam en vriendelijk

Geen! Ga zo door

Reactie GB Hair And Makeup:

Fijn om te lezen. Dank je wel!

Framing Stories

Giolina weet op een hele goede wijze advies te geven. Ze voelt goed aan wat voor behoefte er is en weet dat om te toveren tot een geweldig resultaat. Daarnaast bleef de visagie en haarstyling goed... Giolina weet op een hele goede wijze advies te geven. Ze voelt goed aan wat voor behoefte er is en weet dat om te toveren tot een geweldig resultaat. Daarnaast bleef de visagie en haarstyling goed zitten. Het voelde natuurlijk en niet te veel.

Reactie GB Hair And Makeup:

Dank je wel! Wat fijn om te lezen! Ik heb met veel plezier jullie haarstyling en make-up verzorgd.

Vaneza

Giolina heeft mij opgemaakt voor mijn bruiloft. Dat heeft ze écht fantastisch gedaan!! Ik voelde mij op die dag ontzettend mooi! Ze werkt heel precies en is een prettig en rustig persoon, zeker op... Giolina heeft mij opgemaakt voor mijn bruiloft. Dat heeft ze écht fantastisch gedaan!! Ik voelde mij op die dag ontzettend mooi! Ze werkt heel precies en is een prettig en rustig persoon, zeker op zo'n spannende dag is dat heel fijn. Dankjewel voor alles!

Geen!

Reactie GB Hair And Makeup:

Graag gedaan! Ik vond het heel leuk om je bruidskapsel en bruidsmake-up te verzorgen. Bedankt voor je vertrouwen in mij.

Pascale

Giolina was fantastisch! Ze heeft mijn haar en make up gedaan precies zoals ik wilde! Ik voelde me als een prinses ? ze neemt haar tijd voor je en kijkt heel goed wat bij jou het mooist staat! Ik... Giolina was fantastisch! Ze heeft mijn haar en make up gedaan precies zoals ik wilde! Ik voelde me als een prinses ? ze neemt haar tijd voor je en kijkt heel goed wat bij jou het mooist staat! Ik kan Giolina aan iedereen bevelen! Ze is een topper!

Reactie GB Hair And Makeup:

Ah zo lief! Dank je wel voor jou mooie recensie.