Mevrouw Manuela Flores

Mijn ervaring met GB Hair And Make up is dat Mevrouw Braun heel erg perfectionis is, punctueel, goed luister naar wat je als klant wil en zo nodig ook advies geeft voor wat bij jou past. Wat... Mijn ervaring met GB Hair And Make up is dat Mevrouw Braun heel erg perfectionis is, punctueel, goed luister naar wat je als klant wil en zo nodig ook advies geeft voor wat bij jou past. Wat ook leuk is, is dat zij ook eerst een proeftest doet voor make-up bij de klant, voor de grote dag, (bruiloft of speciale gelegenheid) Ik ben heel tevreden als klant, en ik raad haar iedereen aan.

Tatjana

Mijn haar en make up laten doen op vrijdag 31 aug voor een bruiloftsfeest van vrienden.
De hele dag geen zorgen gehad om mijn haar en make up.
Goede ervaring dus en zeker een...
De hele dag geen zorgen gehad om mijn haar en make up.
Goede ervaring dus en zeker een aanrader.
Giolina komt erg professioneel over, en heeft mij een feestelijke look gegeven, aangepast op mijn outfit.

Alles was naar wens.

Reactie GB Hair And Makeup:

Wat leuk! bedankt voor je bericht.

Titchia

Goed contact. Serieus, vriendelijk, netjes, verzorgd te woord gestaan over mijn idee hoe eruit te zien voor een feest! En ik ben top geholpen door Geolina Braun. Ze heeft meegedacht en dat was zeer... Goed contact. Serieus, vriendelijk, netjes, verzorgd te woord gestaan over mijn idee hoe eruit te zien voor een feest! En ik ben top geholpen door Geolina Braun. Ze heeft meegedacht en dat was zeer zeer prettig! Zag er op en top feestelijk uit!!!!

Geen.

Reactie GB Hair And Makeup:

Dank je wel fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

Shabiena

Wat een geduldige vrouw ben jij!
Hiernaast heel veel tips weet jij betreft looks etc.
Je maakt mij zo mooi op zoals ik het graag wil zowel mijn hair.
Ik ben heel mooi en gelukkig...
Wat een geduldige vrouw ben jij!
Hiernaast heel veel tips weet jij betreft looks etc.
Je maakt mij zo mooi op zoals ik het graag wil zowel mijn hair.
Ik ben heel mooi en gelukkig naar de bruiloft van mijn schoonzusje gegaan! Wat een compimenten kreeg ik van andere gewoon top!
Ik raad jou echt bij andere aan om jou in te boeken om er net zo geweldig en mooi er uit te zien.

Reactie GB Hair And Makeup:

Super lief, dank je wel!
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.
Tot een volgende keer!

Mijn haar was mooi gedaan

Loes

Ik vind het heel makkelijk dat ik niet hoef te bellen om een afspraak te maken, maar dat ik dat zelf kan inplannen op de site.
Ik vind het prettig om thuis geknipt te worden.
Mijn haar...
Ik vind het prettig om thuis geknipt te worden.
Mijn haar zit altijd leuk na het knippen en blijft lang in model! Kortom ik ben heel tevreden!
Ook vind ik het makkelijk dat ik kan pinnen en er niet voor hoef te zorgen dat ik contant geld in huis heb.

Reactie GB Hair And Makeup:

Wat fijn om te horen dat het zo goed bevalt. Bedankt en tot de volgende keer!

Giolina heeft inmiddels meerdere keren voor klanten in mijn fotostudio de visagie en hairstyling verzorgd. Ze is goed in haar werk, klantvriendelijk en fijn om mee samen te werken.

Reactie GB Hair And Makeup:

Fijn dat de samenwerking zo goed bevalt dat is geheel wederzijds . Dank je wel!

Fernanda Veerkamp

Jouw bedrij is flexibel en daarom mogelijk voor ons om van jouw bedrij te genieten . De goed producten die gebruikt worden en de adviezen die jij geeft voor de productie en hairstyle .

Reactie GB Hair And Makeup:

Dank je wel fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Tot een volgende keer!

Glenda Elmont

Top service!! Vriendelijke bejegening en het resultaat is altijd verbluffend.

Keep up the good work!

Wat lief! Dank je wel.