Zijn eerlijkheid en oprechtheid maar ook een stuk menselijkheid “hoe gaat t echt met je” en over z’n eigen levens

Iris

Legt duidelijk uit wat er mis is en welke behandeling passend is, effectieve behandeling

Kundigheid, vriendelijkheid en professionaliteit.

Neemt klacht zeer serieus, denk goed mee maar staat ook open voor eigen gevoel/idee. Legt goed uit en ligt toe wat hij doet.

Leida Terlouw

Hij legt alles duidelijk uit. Ook oefeningen die je thuis nog kunt doen. Mede hierdoor minder rugklachten.
Geeft goed advies , b.v. om foto’s te laten maken, als de pijn erger wordt. (artrose heup)
Hij maakt ook een schema met oefeningen, voor als je langere tijd niet kunt komen.

Lotte heeft me ontzettend goed geholpen door goed te luisteren naar de klachten en doelgericht te behandelen. Daarnaast ook goed advies en tips gegeven over hoe ik er zelf thuis mee aan de slag kan.

Steeven Gobardhan

Wel, goed gesprek b.v. wat de bedoeling en de behandelen in mij situatie zou ze doen..... tevreden... alleen 2de afspraak nog niet komen
opdagen