Zij begrijpt je goed, en gaat daardoor een goede behandeling geven.
Is open en eerlijk.

Hij is gewoon heel goed en kijkt en behandelt verder dan de plek waar de pijn zit. Hij bekijkt t hele lichaam-systeem en dat helpt goed. Luistert ook erg goed

Lotte is n geweldige therapeut met veel empathie een luisterend oor en geweldige handen ik ben helemaal tevreden over haar en heb haar ook aanbevolen aan andere mensen

Cindy Vos

Spontane jongeman die je klachten serieus neemt en ook echt geïnteresseerd is in jou en je verhaal die er alles aan wil doen om je weer beter in je vel te laten zitten

Het stappenplan . De geruststelling dat het overgaat en dat het niet iets anders is.

Geert is een zeer bekwame fysiotherapeut die tijdens de behandeling ook uitleg geeft over wat hij doet en waarom. Zijn behandelingen slaan bij mij erg goed aan. Daarnaast is hij ook fijn in de... Geert is een zeer bekwame fysiotherapeut die tijdens de behandeling ook uitleg geeft over wat hij doet en waarom. Zijn behandelingen slaan bij mij erg goed aan. Daarnaast is hij ook fijn in de omgang, altijd vrolijk en in voor een sociaal praatje.

Ik vind hem en heel goed therapeut en hij weet heel goed wat hij doet