Het lag niet aan de fysiotherapeut zelf , lieve jonge man , maar ik heb over gewicht en dat was de oorzaak, ik vind het niet kloppen om me behandelingen te gebruiken om te praten , had ook een... Het lag niet aan de fysiotherapeut zelf , lieve jonge man , maar ik heb over gewicht en dat was de oorzaak, ik vind het niet kloppen om me behandelingen te gebruiken om te praten , had ook een massage verwacht om het euvel te verhelpen, weet zelf wel dat ik te zwaar ben en er iets aan moet doen, zonde van me behandelingen en je hebt er al zo weinig

Goede kennis en goede duidelijke uitleg van stappen

Hij luistert naar wat ik te zeggen heb en behandelt mij op de juiste manier. Wat ik vraag word voor gezorgd, erg fijn.

Lindsy

De fysiotherapeut luisterd na je. Geeft de juiste behandeling. Geeft de juiste oefeningen mee. Geeft aan welke handeling die gaat uitvoeren en Geeft bijv. Aan of je na de behandeling er nog last van... De fysiotherapeut luisterd na je. Geeft de juiste behandeling. Geeft de juiste oefeningen mee. Geeft aan welke handeling die gaat uitvoeren en Geeft bijv. Aan of je na de behandeling er nog last van kan houden.

Hij was aardig en gezellig en heeft ervoor gezorgd dat ik minder last heb

Klantgericht, samen enthousiast gewerkt aan mijn herstel en conditie opbouwen maar ook een steun na mijn gbp en aanpassen in leefstyle.

In de korte tijd dat ik ficio kreeg was ik er heel tevreden over luisterde goed jammer dat ze nu weg is