Deskundigheid
9.5/10
Communicatie

Karin Wennekers

Geweldige shoot gehad.
Leuk in de omgang met kinderen.
Stelt je op je gemak.
Leuke stijl van foto’s
Goeie service

Goeie service en zeer prettig in de omgang en bovenal super leuke foto’s

Boudy

Een hele leuke positieve ervaring!

Erg klantvriendelijk

Geen idee

Robert

Ervaren fotograaf, behulpzaam. Luisterde naar mijn wensen, nam tijd om voorbeeldfoto's te bekijken. Fotograaf boodt zelfs aan direct na de shoot een fotoselectie te tonen van de dag.

Vriendelijke fotograaf, veel ingevingen, veel settings, veel foto's. Nam echt de tijd om te zoeken. Na afloop direct resultaat. Mooie belichting, mooie achtergronden, weet welke kledingkleuren daarbij matchen. Geeft duidelijke aanwijzingen voor houdingen, houdingen die uiteindelijk op de foto natuurlijk overkomen.

Als ik een shoot heb bij een fotograaf, verwacht ik ook dat ik de foto's mee naar huis krijg. Anders zou ik het alleen maar doen om het maken van de foto's zelf en daar heb ik vanuit castinghoek voor film- en televisie niks aan. Ik zie dan liever een prijs op de website voor een totaalpakket en dan kunnen mensen zelf kiezen om tegen betaling meer foto's te bestellen. Er bleek iets van een social media pakket te bestaan, maar die had ik niet op de website gezien op die manier. In dat pakket zitten 5 digitale foto's en dat is aan de magere kant. Bij meer bedrijven krijg je alle foto's toegestuurd.

Met het maken van castingfoto's is de fotograaf nog wat minder ervaren. Het is veel 'doe eens alsof je het bovenste knoopje van je blouse dicht doet' en 'sla dat jasje eens over je schouder'. In de modellenwereld is dat een manier om kledingstukken te presenteren, maar wat zegt het nou werkelijk over mij dat ik mijn bovenste knoopje dicht doe? Andere tip is het werken met de kruk. We hebben hele toffe foto's gemaakt, maar waarom was dat niet gewoon een tafel. Waarom leun ik over een kruk, wat ook nog eens heel krap is en dus ongemakkelijk moet leunen.

Mensen denken vaak dat acteren doen alsof is, maar het is meer dat een omgeving en context zo is vormgegeven, dat een acteur iets anders kan zijn of doen dan wat degene normaal zou doen. Ik werd wat ongemakkelijk van uitspraken van de fotograaf als 'Theaterlach, waar is je theaterlach!'. Een keertje kan wel, maar het gebeurde net iets te vaak. Ik ben wie ik ben en dat wil ik op de foto zien. Ik vind dat de fotograaf mij uit kan dagen door me bijv. te laten vertellen over het meest gekke wat ik ooit heb meegemaakt of juist iets verdrietigs voor mijn part. Dan kunnen er momenten ontstaan waarbij er echt contact is tussen fotograaf en onderwerp en dan is het aan de fotograaf mij op het juiste moment te fotograferen.

Nayla

Geweldige zwangerschapsshoot gehad, super blij met het resultaat!!

Mireille

Professioneel bedrijf goeie sfeer met als resultaat prachtige foto's echt een aanrader.

Professioneel zeer vriendelijk.

Nee.

Mieke Beekelaar

Ontzettende leuke fotoshoot gehad.
Alles was prima in orde.

Marc Kleefstra

Fantastische begeleiding voor, tijdens en NA de fotoshoot. Een fotograaf die niet alleen heel goed begreep wat ik wilde bereiken, maar dit ook op de gevoelige plaat wist te bereiken. TOP!!!

Hele goede coaching tijdens de shoot. Goed oor van wensen vooraf.

Tijdens de fine-art shoot mag de temperatuur in de studio wel iets aangenamer gemaakt worden.

AMJ van der Meulen

Fijne, ervaring; Remco is een aardige professionele fotograaf.
Neemt tijd voor zijn klant en zorgt dat die zich thuis voelt.
Veel creativiteit, leuke ideeën en suggesties en levert...

Zeer klantvriendelijk
Flexibel in tijden en mogelijkheden
Neem tijd voor zijn klant
geeft tips en suggesties tijdens de shoot

Joska Bouter

Super! Echt mega blij met het resultaat

Prachtige foto’s! Fijne samenwerking

Samantha

Heel tevreden. Makkelijk via internet gereserveerd. Via mail netjes bevestiging met uitleg over mogelijkheden ontvangen. Gezellige fotoshoot gehad met als resultaat hele mooie foto's (ondanks ziek...