Je aankoop wordt beschermd

Resultaat
Nazorg
9.5/10

Julia Korte

Super fijn! Werden erg op ons gemak gesteld en dat is ook te zien aan het prachtige resultaat. Heel erg blij mee! Super bedankt

Op je gemak stellen

Geen. Zeer professioneel

Babette

Remco verzorgd al een paar jaar de fotografie voor onze kapsalons. Hij denkt met je mee en weet iedereen ontspannen op de foto te krijgen.

Flexibel, meedenkend en mooie kwaliteit foto’s

Mart Overdijk

Professionele aanpak, zorgvuldig. Prettige sfeer.

sfeer is bijzonder prettig.

Robert Verhagen

Zeer ervaren fotograaf die proactief meedenkt in het vertalen van de wensen.

Het van te voren al meenemen van handige tips voor de shoot op de dag zelf lijkt simpel maar is erg waardevol. Denk even aan kledingkeuzes, manier van haardracht, etc.

Sharon Gort

Het was erg leuk om bij Fotostudio 87 een fotoshoot te mogen doen. Er zijn super leuke foto's uit gekomen!

De prijzen zijn goed!

Natascha

Heel goed. Je betaalt iets meer, maar je krijgt veel meer

Remco weet waar hij het over heeft. Hij helpt je een goede positie aan te nemen, zodat je perfect op de foto komt te staan. (welke niet altijd even conformable zijn, maar hey, wie mooi wil zijn...)
Hij zegt zelf "Iedereen is fotogeniek, met de juiste begeleiding" En dat blijkt ook maar weer.

Tip voor iedereen die een fotoshoot wilt boeken; leg een paar tientjes bij en neem het make-up and hair- pakket erbij! Het is precies het puntje op de i, dat je op de foto wilt.

Goede sfeer en zeer proffesioneel

Hele mooie foto’s, fotograaf is ontzettend goed

Elisa

Leuke fotoshoot gehad, mooie foto's en snelle service.

Goede begeleiding tijdens de shoot en zoals al benoemd een mooi eindresultaat.

Voor mij was helaas niet duidelijk dat het nabestellen van foto's zo duur zou zijn. Als ik dit had geweten had ik direct na de shoot meer foto's bijbesteld.

Nicky

Wij zijn altijd ontzettend tevreden met onze foto's. Zelfs de foto's die hij bijna 8 jaar geleden gemaakt heeft van ons, blijven mooi om naar te kijken. Remco is erg goed in zijn vak!

Remco zorgt voor een relaxede sfeer en maakt je aan het lachen. Daardoor sta je natuurlijk op de foto en is het resultaat super!

Geen verbeterpunten, ga vooral zo door!

Granade

Top