Fotostudio 87

Fotostudio 87 Ook benieuwd naar feedback over de webshop Fotostudio 87? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company79
9.5/10
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Fotostudio 87 met 9.5/10. Gebaseerd op 79 ervaringen.
Communicatie
Medewerkers
Deskundigheid
Resultaat
Nazorg

Nadine
Nadine

Ik vond het erg spannend maar Remco stelde me al snel op mijn gemak. Hij is erg nauwkeurig, creatief en professioneel. Je merkt aan alles dat hij veel passie heeft voor het fotograferen met als resultaat hele mooie foto's! Heel erg bedankt!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb zaterdag een foto shoot gedaan en het is een echt aanrader!.

Bianca Wijnands
Bianca Wijnands

Rustige fotograaf
Duidelijk
Stelde kinderen op het gemak

Top.
was gezellig, fijn voor de kinderen en klantvriendelijk.

Esther
Goed (8/10)
Esther

Leuke foto deal voor 10 jarig bestaan

Geen punten

Score voor Fotostudio 87:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ontvangst, fijne manier hoe hij te werk gaat.

Victoria
Victoria

Flexibel in kunnen spelen op (deels) gewenste foto-poses, overzichtelijk anbod.

De online reservering zou nauwkeuriger en actueler kunnen, waardoor de afspraak niet verzet had hoeven worden.

Score voor Fotostudio 87:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige en ontspannen ontvangst & behandeling van de opdracht.

Uitstekend (10/10)

Spontaan, leuke sfeer, duidelijke communicatie , goede interactie met kinderen, direct juiste positionering.

Geen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben diverse bedrijven gecontacteerd voor een offerte voor een familie fotoshoot. het contact met fotostudio 87 verliep zo spontaan dat wij besloten hier heen te gaan. nog nooit hebben wij zo ontspannen op een foto gestaan! de sfeer in de studio is relaxed, remco is spontaan, snel, heeft een goede interactie met kinderen en heeft direct het juist plaatje in gedachte. wij komen zeker terug!.

Rianne
Rianne

Communicatie per de mail vind ik geweldig, uitgebreide en nette antwoorden en ook nog snel.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Samen met mijn zusje een geweldig leuke fotoshoot gehad bij fotostudio 87. de visagie en make-up vond ik goed geslaagd. de fotograaf weet je goed op je gemak te stellen en geeft goede aanwijzingen voor houding en dergelijke. dat doet hij ook met een grapje tussendoor, goede sfeer!.

Hellen
Hellen

Zie mijn ervaring.

Geen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Netjes, origineel, heel geduldig, neemt de tijd voor de shoot, vriendelijk, mooie resultaten!.
snelle afhandeling!.

Marco Moria
Marco Moria

Ontspannen sfeer en meedenkend in mogelijkheden

op dit moment niet

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring met dit bedrijf. mooi resultaat van profielfoto. werd alle tijd voor je genomen en uitleg gegeven waarom je beter zo of zo kon gaan staan.

Onvoldoende (4/10)

Fotograaf is erg geschikt en aardig en weet een professioneel resultaat te bereiken door je verschillende poses aan te laten nemen. Haar en make-up is ook goed geregeld.

Te duur. Jammer dat er voor de partner apart betaald moet worden en dat enkel het digitaal verkrijgen van foto's al zoveel extra kosten met zich meebrengt. Al met al heeft de shoot 280 euro gekost, prijzig dus.

Reactie Fotostudio 87:

Bedankt voor je review, fijn dat je de moeite hebt genomen om deze te schrijven.

Ik ben blij om te lezen dat je te spreken bent over de kwaliteit van de foto's, de visagist en mij als fotograaf. We doen als team ons uiterste best om je een mooie ervaring te geven met een blijvende herinnering aan je zwangerschap.

Omdat iedere klant andere behoefte heeft met betrekking tot het eindresultaat, foto's digitaal, als afdruk of op canvas, hebben we onze dienstverlening zo samengesteld dat je zelf kunt kiezen hoeveel foto's je wilt ontvangen. Zo betaal je enkel voor de foto's die je mooi vindt en het product dat bij jou past.

Het is vervelend dat het je schoonvader niet duidelijk is geworden bij het bestellen van de bon dat er nog kosten voor de foto's bijkomen. We doen ons uiterste best om dit vooraf op de website duidelijk te communiceren.

Ik hoop dat je ondanks dat de uitgave hoger is dan verwacht toch nog lang plezier hebt van de foto's.

Met vriendelijke groeten,

Remco
Fotostudio 87

Score voor Fotostudio 87:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb van mijn schoonvader een zwangerschapsshoot met visagie cadeau gekregen. de shoot zelf was erg leuk. jammer dat er apart voor de partner 20 euro betaald moest worden en dat het verkrijgen van foto's (digitaal) zo ontzettend duur is. ik heb voor 15 foto's nog dik 160 euro bij moeten betalen. ook moesten wij direct ter plaatse beslissen. de foto's zijn mooi maar als je een dergelijke cadeaubon aanbiedt is het wel zo netjes om duidelijk aan te geven dat er nog enorm veel kosten bij komen. mijn schoonvader was verbaasd. ik zou een dergelijke shoot niet cadeau doen, genoeg bedrijven bieden een all-in concept.

Sandra
Sandra

Goede communicatie met een stukje extra service indien nodig

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super leuk. fotograaf heeft leuke ideeen maar luistert ook naar wat jij wil. prettig om mee te werken.

Bedrijfsinformatie

Fotograaf Almere - familieportret - glamour fotoshoot - zwangerschapsshoot - zakelijke profielfoto. Bij fotostudio 87 bent u aan het juiste adres.
Adres
Argonweg 22