Barbara

Ik had een naaktshoot wat ik van te voren best spannend vond. Remco was heel relaxed en stelde me meteen op mijn gemak. Ik voelde me geen moment meer ongemakkelijk. Hij creerde direct een veilige... Ik had een naaktshoot wat ik van te voren best spannend vond. Remco was heel relaxed en stelde me meteen op mijn gemak. Ik voelde me geen moment meer ongemakkelijk. Hij creerde direct een veilige sfeer, en het was ook nog eens gezellig met hem kletsen. Daarbij was hij heel professioneel. Ik ben ook ontzettend blij en tevreden met het resultaat en mijn man ook:)

Fotograaf is heel fijn, prettige ruimte en super mooie foto's!

Reactie Fotostudio 87:

Onwijs bedankt voor je mooie review!

Kelsey Kokernoot

Ik heb een model voor 1 dag fotoshoot gehad. Daarbij heb ik extra genomen dat mijn haar en make up werd gedaan. Wat een super lieve vrouw die dat doet. Ze maakt gezellig een praatje en je voelt je... Ik heb een model voor 1 dag fotoshoot gehad. Daarbij heb ik extra genomen dat mijn haar en make up werd gedaan. Wat een super lieve vrouw die dat doet. Ze maakt gezellig een praatje en je voelt je al helemaal op je gemak.
Als dat allemaal mooi zit ga je de studio in. Wat is Remco een lieve fotograaf. Je voelt je gelijk op je gemak. Hij laat je op zoveel verschillende manieren poseren. En het resultaat mag er echt zeker wezen! Tussendoor gezellig kletsen en dan vliegt de tijd voorbij.
Ik heb de foto’s al snel binnen gekregen waar ik super blij mee was. En het contact gaat ook super en snel met Remco.

Ik heb maar 1 woord en dat is gewoon top en zeker een aanrader!

Reactie Fotostudio 87:

Hoi Kelsey, Bedankt voor de mooie review! Ik vond het ook super leuk om je te fotograferen en kijk uit naar de volgende keer!
Groeten,
Remco

Renee

Ik heb een zwangerschap fotoshoot gedaan en het was top! Remco was super professioneel maar ook vriendelijk en gezellig. Hij stelde me goed op mijn gemak. Ik had foto's meegenomen van wat voor... Ik heb een zwangerschap fotoshoot gedaan en het was top! Remco was super professioneel maar ook vriendelijk en gezellig. Hij stelde me goed op mijn gemak. Ik had foto's meegenomen van wat voor foto's ik graag wilde en het resultaat is precies wat ik ervan gehoopt had. Hij gaf goede aanwijzingen over houdingen en kwam ook zelf nog met ideeën voor poses. Ik vond het een super leuke ervaring en de foto's zijn fantastisch geworden. Bedankt!

Professioneel, fijne setting, vriendelijk, het feit dat Remco met zo goed op mijn gemak kon stellen.

Reactie Fotostudio 87:

Bedankt voor de mooie review Renee! Ik vond het ook super leuk om je te fotograferen. Graag tot een volgende keer.

Eva

Een onwijs leuke zwangerschapsshoot gehad, we werden gehoord en geholpen met alles. Thanks to Remco & zijn visagie :)!

Persoonlijk hou ik niet van op de foto gaan maar Remco helpt je daar enorm goed doorheen en laat je goed voelen op je foto’s !

Diana Monteiro

Super, fantastische fotograaf!

Kwaliteit, talent, comfortabel, stelt je op je gemak.

Reactie Fotostudio 87:

Bedankt voor de mooie review!

Aveline

Het was ontzettend leuk om een shoot bij Remco te doen, ik voelde me op mijn gemak, ook was het resultaat top en snel geregeld!

Snel geregeld, vakkundig, en voelde mij op mijn gemak

Alice Tjin Hin Tjoe

Goede ervaring

Snelle terugkoppeling

Patricia Jacobsen

We hebben een zwangerschaps shoot laten doen. We hebben naast de super mooie foto's ook een erg leuke shoot gehad. We waren erg op ons gemak en konden gezellig babbelen met de fotograaf. Hij... We hebben een zwangerschaps shoot laten doen. We hebben naast de super mooie foto's ook een erg leuke shoot gehad. We waren erg op ons gemak en konden gezellig babbelen met de fotograaf. Hij luistert goed naar jou wensen (ik had een hele reeks voorbeelden op me telefoon wat ik wilde). Er was een aparte kleedruimte met pashokjes en een groot rek voor je kleding. Wat ik zelf super fijn vond. Daarbij een gedeelte voor make upp en haar te laten doen. Alles zag er goed verzorgd uit. Ook werd ik geholpen met adviezen wat te dragen.. Zoals veel zwangere vrouwen kon ik geen keuze maken uit me reeks jurken haha. Alles bij elkaar echt top!!! Zeker een aanrader :)

Vriendelijk, stelt je op je gemak, helpt bij outfit keuzes, genoeg privacy door aparte kleedhokjes, visagie en haar stijlen mogelijk, super mooie fotos en luistert naar jou wensen, genoeg informatie... Vriendelijk, stelt je op je gemak, helpt bij outfit keuzes, genoeg privacy door aparte kleedhokjes, visagie en haar stijlen mogelijk, super mooie fotos en luistert naar jou wensen, genoeg informatie vooraf op de mail met oa tips voor kleding keuze/ kijk alvast wat je mooi vind voor foto's etc.
Reageert erg snel op mails en is telefonisch ook goed bereikbaar.

Belle smeets

Ik heb een shoot voor een casting portfolio laten met make up en haar. Vanaf het eerste moment dat ik binnenkwam werd ik heel goed verwelkomt. Er werd mij advies gegeven wat ik zou moeten doen met... Ik heb een shoot voor een casting portfolio laten met make up en haar. Vanaf het eerste moment dat ik binnenkwam werd ik heel goed verwelkomt. Er werd mij advies gegeven wat ik zou moeten doen met kledij, haar en make up. Maar er werd ook rekening gehouden met mijn voorkeuren. Het was mijn eerste keer en daardoor was ik best wat onzeker. Daar ben ik bijzonder goed in begeleidt waardoor ik me zelf zeker voelde zowel tijdens het opmaken als de shoot. Tijdens de shoot was de fotograaf heel vriendelijk en open waardoor er geen ongemakkelijk was en er zelfs leuke gesprekken ontstonden. Hij was enthousiast maar zei ook als die iets niet zo goed vond werken wat ik heel prettig vond. Dit was mijn eerste professionele shoot en zou het zo weer doen.

Vriendelijkheid, kennis van het vak, waarborgen van de veiligheid, je zelfzekerheid waarborgen, eerlijkheid, professionaliteit, interesse in jou als persoon.

Eric Y

Goeie service en goed eindresultaat.

Vriendelijk