Saskia van Geffen

Ik heb hier een familieshoot opgenomen.

Persoonlijke aandacht

Neemt de tijd, gaat voor optimaal resultaat, klanttevredenheid hoog in het vaandel.

michelle maas

Remco heeft ontzettend mooie foto's gemaakt van ons tijdens mijn zwangerschap. Ik had dit echt niet willen missen en wij zijn er super blij mee! Mochten wij ooit nog foto's laten maken dan doen wij... Remco heeft ontzettend mooie foto's gemaakt van ons tijdens mijn zwangerschap. Ik had dit echt niet willen missen en wij zijn er super blij mee! Mochten wij ooit nog foto's laten maken dan doen wij dit zeker weer bij hem.

Remco stelt je op je gemak en geeft duidelijke aanwijzingen. Je merkt dat hij weet wat hij doet en dat wekt vertrouwen.

ABC Totaal

Ik heb een uitstekende ervaring met Remco. De foto's waren perfect. Achteraf wilde ik nog eea aan correcties aanbrengen en vroeg van tevoren wat het zou kosten. Hij heeft het gelijk aangepast en... Ik heb een uitstekende ervaring met Remco. De foto's waren perfect. Achteraf wilde ik nog eea aan correcties aanbrengen en vroeg van tevoren wat het zou kosten. Hij heeft het gelijk aangepast en niets in rekening gebracht. Het resultaat is meer dan super! Ik kan Remco iedereen van harte aanbevelen.

Remco is service gericht, vriendelijk, geduldig en uiterst professioneel.

Koen en Roos

Wij hebben onlangs een zwangerschapsshoot laten doen en het resultaat is fantastisch geworden! De visagie was erg goed en Remco weet je in een knip op je gemak te stellen. Hij weet je in de juiste... Wij hebben onlangs een zwangerschapsshoot laten doen en het resultaat is fantastisch geworden! De visagie was erg goed en Remco weet je in een knip op je gemak te stellen. Hij weet je in de juiste poses te zetten waardoor de foto's beter uitkomen en is zeer creatief. Hij bleef ook in de weer in de studio met verschillende wandjes en doeken voor verschillende effecten.
Het resultaat mag er absoluut zijn!

Wat een gemak, vriendelijkheid en geduld!

Manon Nieuwpoort

Een hele fijne shoot, waarbij we op ons gemak werden gesteld. Er werd ruim de tijd genomen en Remco hielp ons goed door duidelijke instructies te geven.

Het gevoel dat er alle tijd was en dat niks wat je doet verkeerd is, dat is heel fijn

Melissa Scholing

Hele leuke zwangerschapsshoot gehad en zeer blij met het resultaat!

Remco laat je gauw op je gemak voelen en geeft goede aanwijzingen tijdens de shoot. Het contact verloopt erg soepel via de mail, hij antwoordt snel en denkt mee.

Karin Wennekers

Geweldige shoot gehad.
Leuk in de omgang met kinderen.
Stelt je op je gemak.
Leuke stijl van foto’s
Goeie service

Goeie service en zeer prettig in de omgang en bovenal super leuke foto’s

Boudy

Een hele leuke positieve ervaring!

Erg klantvriendelijk

Robert

Ervaren fotograaf, behulpzaam. Luisterde naar mijn wensen, nam tijd om voorbeeldfoto's te bekijken. Fotograaf boodt zelfs aan direct na de shoot een fotoselectie te tonen van de dag.

Vriendelijke fotograaf, veel ingevingen, veel settings, veel foto's. Nam echt de tijd om te zoeken. Na afloop direct resultaat. Mooie belichting, mooie achtergronden, weet welke kledingkleuren... Vriendelijke fotograaf, veel ingevingen, veel settings, veel foto's. Nam echt de tijd om te zoeken. Na afloop direct resultaat. Mooie belichting, mooie achtergronden, weet welke kledingkleuren daarbij matchen. Geeft duidelijke aanwijzingen voor houdingen, houdingen die uiteindelijk op de foto natuurlijk overkomen.