7.8/10

4 fotoposters besteld, zeer snel geleverd. Erg blij met het resultaat

Zeer snelle levering

Vindbaarheid producten

Monique

Helaas werden de producten niet zoals beloofd de volgende werkdag geleverd. Toen ik er naar vroeg werd er eerst om heen gedraaid, het was al verzonden en de track and trace kon weleens in mijn spam... Helaas werden de producten niet zoals beloofd de volgende werkdag geleverd. Toen ik er naar vroeg werd er eerst om heen gedraaid, het was al verzonden en de track and trace kon weleens in mijn spam zitten. Alsnog de dhl link gekregen. Dhl had het product nog niet eens ontvangen dus wat ze zeiden klopte niet. Dit aangegeven en toen bleek er wat mis te zijn gegaan op de productie afdeling. Prima, maar wees dan direct eerlijk!

Nu hebben wij het ontvangen, blijkt 1 artikel verkeerd te zijn. Hopelijk wordt dit wel snel en eerlijk opgelost.

Tot op heden geen.

Eerlijkheid duurt het langst!
Zoekfunctie op de website.

Romy

Twee foto’s op hout binnen gekregen. De kleur viel erg tegen. Er zat een blauwe gloed over, en het gezicht was erg donker. Deze kon ik dan ook echt niet ophangen.

Hier mijn beklag over...

Hier mijn beklag over gedaan.
Dit werd uiteindelijk meteen opgelost doordat ik twee foto’s op hout binnen kreeg met White wash. Deze waren wel erg mooi.

Was dan ook erg blij met deze oplossing en de geweldige service van foto cadeau. Vandaar ook 5 sterren.

Goed en snel de klacht opgelost. Snelle levering.

Misschien geen foto’s op hout zonder White wash aanbieden om klachten te voorkomen.
En de white wash foto op hout wat goedkoper aanbieden. Zit nog wel verschil in prijs.

Noort

Super slecht! Niet tevreden met product en nog minder met de service en klachten afhandeling...

Komt betrouwbaar over

Zijn het niet!!!

Floor

Ik bestel mijn foto’s altijd bij dit bedrijf. Snelle service. Mooie kwaliteit! En mocht je de klantenservice nodig hebben zijn ze er direct voor je. Ben heel tevreden.

Klantenservice

Heb ik niet

Mevr. Bakker

Hele slechte ervaring

Klantenservice, productietijd, extra betalen voor spoedverzending

Jh

Matig

Kim

Betalen voor kwaliteit foto?

Goede reclame

Zelf de foto’s controleren op duidelijkheid. Ik vind het gek dat je voor een foto een kleine drie euro moet betalen om te laten controleren of die duidelijk genoeg wordt. Ik heb er drie besteld en... Zelf de foto’s controleren op duidelijkheid. Ik vind het gek dat je voor een foto een kleine drie euro moet betalen om te laten controleren of die duidelijk genoeg wordt. Ik heb er drie besteld en zou dan anders dus alleen daar al 9 euro voor kwijt zijn! Persoonlijk vind ik dit veel geld. Nu dus drie onscherpe foto’s ontvangen in verschillende maten. Echt heel erg jammer.

Veeneman / NVPhotography

Slecht

Weinig

Christel

Na een onscherpe tuinposter te hebben ontvangen mocht ik kostenloos een nieuwe uitzoeken.
Met dank aan Matthijs van de klantenservice.

Goeie klachtenafhandeling.

Geen.