7.8/10
8.2/10
8.2/10
7.8/10

Michella

Super goeie service. De onderzetters die ik had besteld waren mooi afgewerkt en mooier dan ik had verwacht. Ook de service om je foto's te laten nakijken was ik ook erg verast mee want zo is je... Super goeie service. De onderzetters die ik had besteld waren mooi afgewerkt en mooier dan ik had verwacht. Ook de service om je foto's te laten nakijken was ik ook erg verast mee want zo is je product is je foto niet scherp genoeg nooit een teleurstelling. Ga zo door en ik bestel hier zeker nog wat voor verjaardagen en feestdagen

Mooie kwaliteit goeie service

Ga zeker zo door

Samantha

Zeer goede ervaring. Snel geleverd en blij met het resultaat en dat voor een voordelige prijs.

Goede kwaliteir en snelle service

Jammer dat je de foto in het bestand zelf niet kunt aanpassen bijv: verplaatsen of knippen

Jeannette Meijer

Na zeer tevreden te zijn over eerder bestelde posters nu twee foto's op alu besteld, bedoelt als cadeau. Netjes verzonden op afgegeven verzenddatum en netjes track and trace van DHL. Bij dhl ging... Na zeer tevreden te zijn over eerder bestelde posters nu twee foto's op alu besteld, bedoelt als cadeau. Netjes verzonden op afgegeven verzenddatum en netjes track and trace van DHL. Bij dhl ging het mis, pakketje werd door bezorger teruggestuurd, was beschadigd en leeg. Direct contact opgenomen met klantenservice, dat het pakketje terug kwam. Zeer vriendelijk te woord gestaan, hebben gelijk de order weer opnieuw in productie genomen, en dat zonder zeker te weten wat er aan de hand was. En nog beter, zelfde dag verstuurd en volgende dag al binnen. Dat noem ik nog eens service!

Zeer goede en vriendelijke klantenservice

Super

Jeannette

4 fotoposters besteld, zeer snel geleverd. Erg blij met het resultaat

Zeer snelle levering

Vindbaarheid producten

Monique

Helaas werden de producten niet zoals beloofd de volgende werkdag geleverd. Toen ik er naar vroeg werd er eerst om heen gedraaid, het was al verzonden en de track and trace kon weleens in mijn spam... Helaas werden de producten niet zoals beloofd de volgende werkdag geleverd. Toen ik er naar vroeg werd er eerst om heen gedraaid, het was al verzonden en de track and trace kon weleens in mijn spam zitten. Alsnog de dhl link gekregen. Dhl had het product nog niet eens ontvangen dus wat ze zeiden klopte niet. Dit aangegeven en toen bleek er wat mis te zijn gegaan op de productie afdeling. Prima, maar wees dan direct eerlijk!

Nu hebben wij het ontvangen, blijkt 1 artikel verkeerd te zijn. Hopelijk wordt dit wel snel en eerlijk opgelost.

Tot op heden geen.

Eerlijkheid duurt het langst!
Zoekfunctie op de website.

Romy

Twee foto’s op hout binnen gekregen. De kleur viel erg tegen. Er zat een blauwe gloed over, en het gezicht was erg donker. Deze kon ik dan ook echt niet ophangen.

Hier mijn beklag over...

Hier mijn beklag over gedaan.
Dit werd uiteindelijk meteen opgelost doordat ik twee foto’s op hout binnen kreeg met White wash. Deze waren wel erg mooi.

Was dan ook erg blij met deze oplossing en de geweldige service van foto cadeau. Vandaar ook 5 sterren.

Goed en snel de klacht opgelost. Snelle levering.

Misschien geen foto’s op hout zonder White wash aanbieden om klachten te voorkomen.
En de white wash foto op hout wat goedkoper aanbieden. Zit nog wel verschil in prijs.

Noort

Super slecht! Niet tevreden met product en nog minder met de service en klachten afhandeling...

Komt betrouwbaar over

Zijn het niet!!!

Floor

Ik bestel mijn foto’s altijd bij dit bedrijf. Snelle service. Mooie kwaliteit! En mocht je de klantenservice nodig hebben zijn ze er direct voor je. Ben heel tevreden.

Klantenservice

Heb ik niet

Mevr. Bakker

Hele slechte ervaring

Klantenservice, productietijd, extra betalen voor spoedverzending

Jh

Matig