7.8/10
7.8/10

Volman

Naambordje besteld eerst met een kleine beschadiging geleverd. Maar super opgelost en een nieuwe ontvangen. Goede service en kwaliteit.

Klantvriendelijk

Arien van den Eijnde

Snelle levering en niet duur.

Goede uitleg en fijn dat je een fotocontrole kan krijgen.

Geen verbeterpunten. Prima duidelijke website

Karin van Engelsdorp

Mooie produkten steeds ontvangen en snel en nette bezorging. Zeker voor herhaling vatbaar

Kwaliteit van de produkten

Nvt

Angelique vd heijden

Geweldige ervaring mooie kwaliteit en super service

Snelle en goede service

Anja

Een makkelijke site. Een snelle levering en het product ziet er goed uit

Snelle levering. Product ziet er top uit

Yvonne Lanting

Snelle en accurate levering!

Afgedrukt zoals bedoeld!

W Smit-Kuijt

Goede service en snelle verzending en goede producten

Snelle verzending

Nvt

Michella

Super goeie service. De onderzetters die ik had besteld waren mooi afgewerkt en mooier dan ik had verwacht. Ook de service om je foto's te laten nakijken was ik ook erg verast mee want zo is je... Super goeie service. De onderzetters die ik had besteld waren mooi afgewerkt en mooier dan ik had verwacht. Ook de service om je foto's te laten nakijken was ik ook erg verast mee want zo is je product is je foto niet scherp genoeg nooit een teleurstelling. Ga zo door en ik bestel hier zeker nog wat voor verjaardagen en feestdagen

Mooie kwaliteit goeie service

Ga zeker zo door

Samantha

Zeer goede ervaring. Snel geleverd en blij met het resultaat en dat voor een voordelige prijs.

Goede kwaliteir en snelle service

Jammer dat je de foto in het bestand zelf niet kunt aanpassen bijv: verplaatsen of knippen

Jeannette Meijer

Na zeer tevreden te zijn over eerder bestelde posters nu twee foto's op alu besteld, bedoelt als cadeau. Netjes verzonden op afgegeven verzenddatum en netjes track and trace van DHL. Bij dhl ging... Na zeer tevreden te zijn over eerder bestelde posters nu twee foto's op alu besteld, bedoelt als cadeau. Netjes verzonden op afgegeven verzenddatum en netjes track and trace van DHL. Bij dhl ging het mis, pakketje werd door bezorger teruggestuurd, was beschadigd en leeg. Direct contact opgenomen met klantenservice, dat het pakketje terug kwam. Zeer vriendelijk te woord gestaan, hebben gelijk de order weer opnieuw in productie genomen, en dat zonder zeker te weten wat er aan de hand was. En nog beter, zelfde dag verstuurd en volgende dag al binnen. Dat noem ik nog eens service!

Zeer goede en vriendelijke klantenservice

Super