7.8/10
7.8/10

De Zoete Inval Brocante

Supersnelle levering. Foto voor op de container naar verwachting.

Makkelijk te bestellen

Heb ik niet

Lisa

Hele trage verzending

Goede website

Snellere reactie op mail en duidelijker zijn in ontvangstdatum bestelling

Henk

Helemaal geweldig

leuke prijs voor een heel leuk artikel

heb ik geen alles ging perfect

Vof T Hop

Met sla je sla gewonnen de enige kosten bij fotocadeau zouden de verzend kosten van 6,95 zijn maar ik moest bijna 17 euro betalen ??

betalingen correct uitvoeren

Carla de Groot

Foto’s zijn mooi verpakking amateuristisch

Wand cirkels (muchopix) waren snel binnen, en zijn van mooie kwaliteit

De verpakking was echt slecht: een slecht passend doosje met tape aan elkaar geplakt geen enkele bescherming tussen de foto’s. Het verbaasde me dat de tape niet aan de foto’s geplakt zat, of... De verpakking was echt slecht: een slecht passend doosje met tape aan elkaar geplakt geen enkele bescherming tussen de foto’s. Het verbaasde me dat de tape niet aan de foto’s geplakt zat, of beschadigd waren bij bezorging. Gelukkig was dat niet zo!
Ook geen enkele bevestiging van verzending gehad. Is toch fijn om op de hoogte gehouden te worden.

Hendrik

Sleutelhanger besteld. Bezorgkosten 4,99. Zou bezorgt worden via dhl maar kwam gewoon met PostNL portokosten 0,90 cent. Zo kan ik ook makkelijk iets verdienen.

Denk aan de portokosten

Ontevreden klant

Niets moois aan

Reactie snelheid

De kwaliteit van mijn geleverde foto's , fotolijsten en tegel zijn ver onder de maat. Eerst werd gezegd dat het door mijn eigen ingestuurde foto's kwam, maar niets is minder waar. Via een echte... De kwaliteit van mijn geleverde foto's , fotolijsten en tegel zijn ver onder de maat. Eerst werd gezegd dat het door mijn eigen ingestuurde foto's kwam, maar niets is minder waar. Via een echte fotograaf heb ik schitterende foto's ontvangen. Na het inzenden van andere foto's was de kwaliteit nog slechter dan voorheen. Het is geen fotopapier, maar een afdruk uit een printer. Kleuren zijn groen en geel en alles behalve scherp. De lijsten waren tevens goedkoop maar ook beschadigd.

Isa

Top service

Snel

Vera Kastelic

Super tevreden over dit bedrijf, kwaliteit is supermooi, de verwerking na een order geplaatst te hebben gaat zeer snel. Op en top bedrijf

Goede verwerking van de producten super service en de kwaliteit van de producten is helemaal geweldig. Top bedrijf

M.

De kleuren zijn erg donker. Ik heb die zwaan besteld en de kleuren bij de bestelling zijn helder. Grauwe grijze sluier ligt eroverheen.

t kwam op de aangegeven dag

juiste foto plaatsen mn vd werkelijke kleuren