7.8/10

Suzanne

Via "sla je slag" denk je een leuke deal te hebben, komen er tig extra kosten bij voor een onzin hangsel, daarnaast moet je apart bestellen zodat je ook dubbele bezorgkosten betaald en krijg je het... Via "sla je slag" denk je een leuke deal te hebben, komen er tig extra kosten bij voor een onzin hangsel, daarnaast moet je apart bestellen zodat je ook dubbele bezorgkosten betaald en krijg je het artikel binnen ziet het er supercheap uit met een witte lelijke rand met uiteindelijk veel meer kosten als dat je elders kan krijgen voor 19,- per stuk. Nee, nooit meer, dit bedrijf is denk ik 1 van de vele onder 1 groot bedrijf. Totaal niet tevreden met zo'n oud meester wat in totaal rond de 80,- was en ik maar op het toilet ga hangen

Snellere bezorging

Niet iets verkopen wat elders veel goedkoper is en dan op een site doen als sla je slag alsof dit product veel duurder is normaal, dat is het namelijk niet, cheap spul dit, zeer ontreden

Monique

Slecht

Op dit moment geen

Afspraak nakomen en uitgegeven voucher voor juiste product activeren

Y. Dreierink

Via vakantieveilingen iets gekocht. Zeer scherpe afdruk. Helaas deed het product het niet. Hiermee contact opgenomen. Kreeg eerst wel een bijzondere email terug. Na mijn doch wat sarcasme email... Via vakantieveilingen iets gekocht. Zeer scherpe afdruk. Helaas deed het product het niet. Hiermee contact opgenomen. Kreeg eerst wel een bijzondere email terug. Na mijn doch wat sarcasme email terug kreeg ik direct respons dat ze nieuwe opgestuurd hebben en de dag erna al binnen. Dus heel erg blij dat vaderdagcadeau op tijd is!

Mooi fotoproduct afgedrukt.
Goede beschrijving
Simpel bestellen
Zonder extra kosten voor koper direct nieuwe opgestuurd.

Eerste email contact. (Als je perse een foto van het kapotte product moet hebben. Geef dan aan dat het een protocol is. Maar dat jullie begrijpen waar het omgaat, en wanneer je de foto ontvangen... Eerste email contact. (Als je perse een foto van het kapotte product moet hebben. Geef dan aan dat het een protocol is. Maar dat jullie begrijpen waar het omgaat, en wanneer je de foto ontvangen hebt je tot een oplossing samen gaat komen.)

Email dat het product word verzonden. Dhl emailde en op hetzelfde moment bleken ze al voor de (dus dichte) deur te hebben gestaan.

Mevr.

Zeer onvriendelijk personeel

Wellicht een interne opleiding hoé met de klant om te gaan.

Karin

Zeer goede ervaring! Perfect geholpen door de klantenservice!
Een gemaakte fout is zeer naar tevredenheid opgelost! Ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Zeer goede klantenservice!

Geen! Zeer tevreden

Schotanus

Via Vakantie veiling gewonnen, extra betaald voor het nakijken van de ingeleverde foto's, hier geen verdere reactie op gehad en toch geen scherpe afbeeldingen. Slechte prijs- kwaliteitsverhouding

Nog geen ontdekt

Wanneer foto's niet scherp genoeg zijn qua pixels dit ook melden. Doen andere fotosites ook

Petra strijdonck

Super snelle service binnen 2 dagen al geleverd. Gewonnen via vakantie veiling! Bedabkt foto cadeau ?

Snelle service

Goede service

Bas

Bijzonder klantonvriendelijk bedrijf dat in coronatijd zelfs probeert winst te behalen door bezorgers voor 1 bestelling van meerdere vouchers meerdere keren te laten rijden. Software werkt niet... Bijzonder klantonvriendelijk bedrijf dat in coronatijd zelfs probeert winst te behalen door bezorgers voor 1 bestelling van meerdere vouchers meerdere keren te laten rijden. Software werkt niet goed. Vrijwel geen enkele foto is goed gecentreerd te krijgen, door zeer beperkte bewerkingsmogelijkheden. Het is een geautomatiseerd bedrijf waar men per product 2,5 euro extra rekent voor een kwaliteitscontrole, terwijl voorwaarde nummer 1 voor kwaliteit goed werkende software met voldoende mogelijkheden is. Ik kreeg zelfs professioneel gemaakte foto's niet gecentreerd in beeld, terwijl er ruime voldoende ruimte om de gezichten was. De software bepaalt zelf de minimale grootte, maar zelfs verkleinen en van links naar rechts bewegen was niet mogelijk.

Ze doen heel dierbaar over de gezondheid van de bezorgers, maar nemen geen maatregelen om deze te beschermen. Ze zouden bijvoorbeeld kunnen overwegen om in deze uitzonderlijke tijden toch meerdere bestellingen in 1 keer te laten bezorgen. Iedereen zou zich moeten aanpassen om de kans op besmettingen te verkleinen. Dit bedrijf zorgt juist dat de kans op besmettingen groter wordt door bezorgers meerdere keren te laten rijden. Dit is tevens niet erg duurzaam en zeer klantonvriendelijk! Ze rekenen bij vouchers ook nog eens dubbele verzendkosten naast verzendkosten per voucher. Kortom gewoon een schaamteloze manier om via kwaliteitscontroles en verzendkosten omzet te genereren.

Klantenservice is ook erg onder maat. Lezen mails maar half en geven zelfs in tweede instantie maar antwoord op een deel van de vragen. Ze presteren het dan wel om eenzijdig het ticket als opgelost te bestempelen. In mijn ogen zijn daar twee partijen voor nodig. Ik heb de vouchers gelukkig weten te annuleren en bestel wel bij een van de vele andere partijen.

Heb ze helaas niet kunnen ontdekken.

Meer klantgericht zijn en in tijden van een coronacrisis alles doen om het aantal contactmomenten te limiteren en niet alleen aan winst denken.

Bianci

Vriendelijke klantenservice. Spontaan en behulpzaam. Ook met advies.

Yvonne

Wauw echt wauw

Goed verpakt, erge mooie afdruk, en zeer snel geleverd

Misschien handig om stipjes te maken op de afdruk waar het ophangsysteem moet komen. En een complete ophangsysteem mee te leveren. Gelukkig had ik er zelf een paar.