7.8/10
7.8/10

Rogier Bakx

Maken het niet waar

canvas was netjes

kom van je arrogante wolkje af en geef informatie duidelijk weer

Reactie Fotocadeau:

Beste Rogier, onlangs hebben we telefonisch contact gehad en naar een oplossing gezocht.
Mijn excuses voor het ontstane ongemak.
^Alie

fotocadeau

Ik heb via vakantie veiling foto canvas besteld,gisteren binnen maar,jammer genoeg niet mijn foto,wel iemand foto ontvangen,bel ik hierover de fotocadeau opbrengst mevrouw aan de telefoon, probeer... Ik heb via vakantie veiling foto canvas besteld,gisteren binnen maar,jammer genoeg niet mijn foto,wel iemand foto ontvangen,bel ik hierover de fotocadeau opbrengst mevrouw aan de telefoon, probeer zei mij wijs te maken dat zei mijn ordernummer niet hebben ontvangen.als zei mijn ordernummer niet ontvangen vraag ok mij af waarom ik dan iemand anders foto lijst heb ontvangen...

Ik denk zelf dat mijn foto ergens anders is bezorgd en ik heb iemand anders ontvangen...

😡😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬

Gerbrich

Heel erg tevreden over mijn fotoproducten. Ik ben erg fijn geholpen door fotocadeau zijn klantenservice, over vragen over mijn fotoproduct. Ze zijn bereid om je te helpen en je producten goed te... Heel erg tevreden over mijn fotoproducten. Ik ben erg fijn geholpen door fotocadeau zijn klantenservice, over vragen over mijn fotoproduct. Ze zijn bereid om je te helpen en je producten goed te verwerken. Ze leveren je producten zorgvuldig en optijd aan.

Zorgvuldig.

Nvt.

Martin Verweij

Zeer slecht, geen enkele reactie. Leveringsbelofte wordt niet nagekomen

Beter hier niet bestellen

Wiss

Tegenvaller

Gedn

Late levering

rinaldo pelgrom

Super snelle service vriendelijk en mooie resultaten

snelle levering mooi resultaat

er is altijd ruimte voor verbetering

Chantal van Ham

Echt een prima prijs/kwaliteit verhouding, netjes verzonden, genoeg keuze aan fotoproducten, eenvoudig programma om fotoboek op te maken.

Updates over de status van de bestelling. Een deel van de bestelling had ik ontvangen en daarop stond de gehele bestelling op afgeleverd, terwijl ik nog een product moest ontvangen. Dat was... Updates over de status van de bestelling. Een deel van de bestelling had ik ontvangen en daarop stond de gehele bestelling op afgeleverd, terwijl ik nog een product moest ontvangen. Dat was verwarrend.
Daarnaast in de software, als je van een groter naar toch een kleiner fotoboek wilt (of een ander formaat), dan moet je helemaal opnieuw beginnen, niet zo heel praktisch en redelijk tijdrovend.

M

Heel slecht

Duurt heel lang voordat je je bestelling krijgt. Ben meer dan 4 weken aan het wachten en heb nog altijd niks ontvangen.

Chantal

Superblij met het resultaat! Goede service, snelle levering en een mooi eindproduct

Duidelijke site, goed product

Postma

Goede en snelle levering en de foto op canvas is van goede kwaliteit we zijn zeer tevreden met het resultaat en gaan er zeker weer bestellen

Goed en niet duur