7.8/10

Isa

Top service

Snel

Vera Kastelic

Super tevreden over dit bedrijf, kwaliteit is supermooi, de verwerking na een order geplaatst te hebben gaat zeer snel. Op en top bedrijf

Goede verwerking van de producten super service en de kwaliteit van de producten is helemaal geweldig. Top bedrijf

Nee

M.

De kleuren zijn erg donker. Ik heb die zwaan besteld en de kleuren bij de bestelling zijn helder. Grauwe grijze sluier ligt eroverheen.

t kwam op de aangegeven dag

juiste foto plaatsen mn vd werkelijke kleuren

Ada Broekzitter

Super goed bedrijf,laatst een magic mok besteld,had t zelf verkeerd aangevinkt dus ik kreeg een zwarte beker,jammer dacht ik.
Een mail gestuurd dat ik de verkeerde mok had gekregen.
Ik...
Een mail gestuurd dat ik de verkeerde mok had gekregen.
Ik kreeg als antwoord;wij vinden t heel vervelend en zullen alsnog kosteloos de goede mok opsturen.Echt super fijn dus dit bedrijf krijgt een 10.???

anoniem

Waardeloos bedrijf

Via vakantieveilingen een foto op canvas gewonnen, die was top en binnen 3 dagen in huis.

Gelijktijdig een diamont painting beateld. Ook gewonnen op vakantie veilingen.
Gelijktijdig een diamont painting beateld. Ook gewonnen op vakantie veilingen.
Levertijd op factuur 25 dagen na bestelling, 20 werkdagen. Langer dan de de site aangeeft. Vervolgens wordt er niet geleverd. En moet ik er achter aan bellen. Zou een fout bij dhl zijn. Track en trace code was bekend. 5 dagen wachten voor onderzoek bij dhl geen reactie na 7 dagen. Ik zelf maar weer bellen En dan horen van een muts dat het een brievenbus pakket is en er geen track en trace code is. Niet luisteren, alleen maar onderbreken, en complete onzin verkopen aan de telefoon. Een diamont painting met sorteerbox besteld past nooit door de brievenbus. Leveren doen ze niet en moet ik maar weer 10 dagen wachten.

Kortom bestel nooit meer iets bij hun. Waardeloos bedrijf dat elkaar tegenspreekt en van elkaar niet weten wat ze doen.

Leen Spies

Uitstekende service en prima kwaliteit.

Ik had 2 tuinposters besteld, helaas één zonder bevestigingsgaten, dit probleem is echter door hr. Land uitstekend opgelost. Én uitmuntende kwaliteit posters, heel erg mooi.

Geen. Ga op deze voet verder.

Elise de Groot

Super service. Eerste product was beschadigd binnen gekomen. Hierover goede service gekregen en een nieuwe foto toegestuurd gekregen.

Service is goed. Reageren snel zelfs in het weekend.

Verpakkingsmateriaal.

Roel

Matig

Cheap dankzij actie via vakantieveilingen

Eerlijk zijn dat het vanuit chine verzonden wordt

Vd weide

Super service

Snelle afhandeling klacht

Geen verbeterpunten

Kitty van Uden

SUPER, wat een geweldig bedrijf, heeeeel coulant , klantvriendelijk en een topservice.

Snelle service, mooie kwaliteit canvas

Nee prima zoals het is.