8.2/10
8.2/10

Paula Stam

Eerste keer besteld bij foto op aluminium. Maar wat een sieraad nu in onze slaapkamer. Mooie grote foto op aluminium van zonsondergang . Elke avond voor het slapen gaan en bij ontwaken.....de... Eerste keer besteld bij foto op aluminium. Maar wat een sieraad nu in onze slaapkamer. Mooie grote foto op aluminium van zonsondergang . Elke avond voor het slapen gaan en bij ontwaken.....de zonsondergang op Terschelling. Mooie vakantie met mooie herinnering aan de muur! Bedankt!

Kwaliteit, prijs !

Kan ik niet bedenken

sandra van der graaf

We zijn heel tevreden met de afhandeling van een foto die licht was beschadigd toen we die ontvingen. Met een foto van het defect, werd snel geregeld dat wij een nieuwe foto ontvingen. Prima! We zijn heel tevreden met de afhandeling van een foto die licht was beschadigd toen we die ontvingen. Met een foto van het defect, werd snel geregeld dat wij een nieuwe foto ontvingen. Prima!
Kwaliteit van de foto is ook goed.

snelle afhandeling

niet

fam. van Zanten- Kootkar

Groot compliment voor Foto op Aliminium!
Groot compliment voor Foto op Aliminium!
Wij bestelden 4 grote platen. Die werden perfect afgedrukt aangeleverd, maar tijdens het transport waren ze flink beschadigd. Zonder enig probleem en super snel zijn ze vervangen. Wij kunnen er nu volop van genieten!

Prachtige afdrukken! Zonder enig probleem beschadigde platen goed en snel vervangen.

Andere verpakking gebruiken. De platen hadden in de doos teveel ruimte, waardoor de hoeken werden beschadigd.

Renee

Super!

Haar scherpe kwaliteit! Ik bestelde eerder ergens anders maar na meerdere malen verrast te zijn over de top kwaliteit heb ik al meerdere dingen besteld! Echt een aanrader!

Geen!

Leida

Mooie kwaliteit

Snelle levering, mooie kwaliteit foto op aluminium

Nvt

N Gerritsen

Nadat we onze foto opgestuurd hadden. Kregen we een terug koppeling dat de foto niet goed genoeg was voor de grote van het schilderij. Met behulp van foto op aluminium toch het goede bestand aan... Nadat we onze foto opgestuurd hadden. Kregen we een terug koppeling dat de foto niet goed genoeg was voor de grote van het schilderij. Met behulp van foto op aluminium toch het goede bestand aan geleverd. Het schilderij was bedoeld voor de kerst. Maar we hadden de hoop al op gegeven door dit voorval omdat het wel erg kort dag was. Maar het was een geweldige verassing dat het schilderij toch nog op kerstavond werd afgeleverd ondanks alle drukte bij de post. Prachtig resultaat??. Super service..dankjulliewel!

Super service, snelle levering

Tom

Wel aardig, maar met verbeterpunten

Hoge kortingen

Zeer summiere en onduidelijke instructie voor het standaard-ophangsysteem. Dit zou heel makkelijk verbeterd kunnen worden.

mevrouw M van Luijn

Snelle levering en super mooie kleuren.

Zeer goedkoop.?

Jammer dat je zelf het bevestiging plaatje moet aanbrengen. Dat kan toch ook door jullie gelijk worden gedaan.?

C

Een aluminium print voor buiten op A3 formaat besteld. De kleuren en scherpte zijn super geworden! En dat voor een goede prijs. Ontzettend blij mee (:

Kwaliteit, kleur

louis

De afdruk van een print op 100x150 aluminium viel wat tegen. T.o.v. het origineel te donker. Na dit ter beoordeling voorgelegd te hebben. Is met spoed kosteloos een nieuwe print gemaakt en... De afdruk van een print op 100x150 aluminium viel wat tegen. T.o.v. het origineel te donker. Na dit ter beoordeling voorgelegd te hebben. Is met spoed kosteloos een nieuwe print gemaakt en verzonden. Een goede service!

Goede service

Een melding met track&trace versturen wanneer er bezorgd gaat worden.