8.2/10
8.2/10

Janetta

Ik heb 3 cirkels besteld. Foto’s laten maken door een fotograaf, goede en haarscherpe kwaliteit. De afdrukken vallen helaas tegen qua kleur en scherpte. Geen goede weergave van de foto’s, Ik ben... Ik heb 3 cirkels besteld. Foto’s laten maken door een fotograaf, goede en haarscherpe kwaliteit. De afdrukken vallen helaas tegen qua kleur en scherpte. Geen goede weergave van de foto’s, Ik ben echt teleurgesteld in het resultaat.

Snelle levering, site werkt prima, bestellen verloopt makkelijk.

Niet tevreden met de afdruk.

Michiel

Een 80 bij 40 foto op aluminium besteld. Na bezorging bleek de foto te donker te zijn om de afbeelding te kunnen zien. Zonder gedoe werd een nieuwe plaat opgestuurd die volledig aan onze... Een 80 bij 40 foto op aluminium besteld. Na bezorging bleek de foto te donker te zijn om de afbeelding te kunnen zien. Zonder gedoe werd een nieuwe plaat opgestuurd die volledig aan onze verwachtingen voldeed. Iets niet naar wens kan gebeuren. De kracht ligt in de oplossing. Die oplossing was binnen 24 uur bezorgd. Fantastische service dus!

Service!

Ik kan ze niet bedenken

R. Van Nunen

Goede prijs, snelle levering. Helaas was het beschadigd geraakt met leveren. Klachtformulier ingevuld en op zondag een reactie dat een nieuwe in 2 werkdagen geleverd word.

Snelle levering, goede prijs

Ophang materiaal al monteren

Levering binnen 24 uur
Prachtig resultaat.
Aanrader als je een persoonlijk cadeautje zoekt

Goede service, snelle levering

Henry woppie

Top kwaliteit en snelle levering.
Prijs kwaliteit verhouding is heel goed

Makkelijke site

Stan Geurts

Een print op als besteld van 1.80 bij 1.20. Was eerst wat onzeker of dit wel goed zou gaan lukken nou....al mijn verbazing overtroffen.... GEWELDIG. Ook vriendelijke mensen aan de telefoon. Top.

bezorging zou misschien iets duidelijker kunnen zijn maar waarschijnlijk lag dat aan het grote formaat.

Jeroen Stoffels

Fantastische service en snel geregeld

Wij hebben zonder dat we er om hebben moeten vragen een nieuwe foto op aluminium gekregen.
Echt top service.....bedankt!

Ga zo door...

Kuijpers

Prima service, gebruikersvriendelijk en snelle levering.

Zie boven

Nee

John

De foto’s zijn prachtig afgedrukt.

Mooie overzichtelijke website

Lever alle doeken met eigen koerier. En laat voorbeelden zien van de bestelde foto’s bij het besteloverzicht. Er is tot 2x toe een foto verkeerd afgedrukt. En de doos is via DHL beschadigd geleverd.

Petra Lamberts-Blind

Tja, wat zal ik zeggen. Ik ging van de beoordelingen uit toen ik mijn bestelling plaatste, maar ik weet niet of ik het nog een derde keer zou doen. Mijn eerste bestelling ging over 3 foto’s die ik... Tja, wat zal ik zeggen. Ik ging van de beoordelingen uit toen ik mijn bestelling plaatste, maar ik weet niet of ik het nog een derde keer zou doen. Mijn eerste bestelling ging over 3 foto’s die ik op aluminum wilde laten afdrukken 2 van het
formaat 30 x 40 cm en 1 van het formaat 40 x 40. Ik heb bij alledrie de foto laten controleren en het ophangsysteem bij besteld. Ik zag in mijn account al twee dagen afgehandeld staan maar krijg geen track en trace code toegestuurd dus ze gebeld, en bleek dat ze die dag geleverd werden ik oke, prima, maar er werden maar 2 lijsten afgeleverd ipv van 3, dus ik weer bellen, ja kan zijn dat ze met een andere wagen komen, ik weer oke maar wel vandaag jaaa mevr vandaag. Ik wil de twee die ik wel onvangen had opghangen wat blijkt ik heb voor de 40 x 40 cm € 6,49 voor het ophangsysteem betaald en voor die van 30 x 40 € 4,99 en ze zijn PRECIES hetzelfde, dus weer gebeld, en zeggen ja vroegen hadden we inderdaad voor de vierkante een ander ophangsysteem maar dat hebben we aangepast alleen is de prijs op de site nog niet aangepast dus u krijgt het verschil van € 1,50 terug. Prima alleen bleek maar derde lijst dus niet te komen, was schijnbaar verkeerd gesorteerd en kwam dus pas dinsdag er na (de andere twee waren er op vrijdag) en ZONDER ophangsysteem, dus weer gebeld en nu wordt het ophangsysteem nagestuurd duurd ook weer twee dagen. Had inmiddels voor iemand andera ook een foto van 40 x 40 cm besteld en moest weer € 6,49 voor hetzelfde ophangsysteem betalen dus nu maar een mail gestuurd en het verhaal van de ophangsystemen uitgelegd, en krijg nu dus als het goed de € 3,00 die ik teveel betaald heb terug gestort. Al met al een hoop gedoe, dus ondanks dat de 3 inmiddels geleverde foto’s wel mooi zijn, (de laatste order moet nog bezorgd worden, en is dus afwachten hoe deze is) denk ik niet dat ik jullie zal aanbevelen aan anderen.

Check of de prijzen wel kloppen, want als ik niet toevallig twee verschillende maten had besteld had ik er ook nooit achtergekomen dat ik voor de 40 x 40 cm € 1,50 teveel betaalde voor het... Check of de prijzen wel kloppen, want als ik niet toevallig twee verschillende maten had besteld had ik er ook nooit achtergekomen dat ik voor de 40 x 40 cm € 1,50 teveel betaalde voor het ophangsysteem.