Annette ter Heijden

Prettige contacten, snelle en heldere antwoorden

Niet zo op dit moment

M Barany MVBouw

Zeer goede ervaring, niet opdringerig en erg meedenkend. Duidelijke communicatie naar mij als klant...

Ismana retail consulting

Super goed bij gestaan door Tjeerd. Heel professioneel en klant vriendelijk. Alles op korte termijn geregeld. Zeker een aanrader.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Blijf vooral zo doorgaan Tjeerd, je kunt altijd bij mij solliciteren, ik kan toppers als jou gebruiken.

Sayed/ A&S verkeersschool

Vanaf dag 1 geholpen door tjeerd. . ‘T papier werk was snel in elkaar gezet. Door een kleine foutje bij de bank kwamen de overeenkomsten van het contract en de factuur niet overheen, maar na een... Vanaf dag 1 geholpen door tjeerd. . ‘T papier werk was snel in elkaar gezet. Door een kleine foutje bij de bank kwamen de overeenkomsten van het contract en de factuur niet overheen, maar na een snelle correctie van financial lease heeft tjeerd er toch voor gezorgd dat dit snel gecorrigeerd kon worden en waren we nog op tijd om de uitbetaling te verrichten vlak voor het weekend. Ik kan in iedergeval na het weekend in Mn nieuwe auto rijden! Groetjes een zeer tevreden klant.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Snelle service. Eigenlijk zeer tevreden. Van het bellen naar de auto bedrijven voor een proefrit tot het tekenen van de contract. Top!

Vice versa onderwijscatering

Super geholpen door Ramona !

M

Uiterst tevreden en zeer goed geholpen, binnen een week kon ik me auto ophalen en was alles rond.
kan nu gaan genieten van me Volvo V60 2.4 D6 AWD Plug-In Hybrid bedfank Marcel.

Tuga BouwService

Super snelle en vriendelijke hulp, binnen een paar dagen alles geregeld. Top Service!

Van Gog Traprenovatie

Wat is Mirjam enthousiast zeg, ik ben heel goed door Mirjam geholpen. Geen verkoop praat! De uitstraling van de mensen van financial lease is klasse.
Ik zou financial lease zeker aanraden en...
Ik zou financial lease zeker aanraden en de volgende keer zelf weer aanspreken.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Ik heb geen punt in te brengen

Peter Roossien / PRautos

Zeer goed geholpen door ( Teerd ) als top geregeld. Teerd heb me aan nieuwe Merceders benz A200 Geregeld. Ik vind Teerd 10 sterren. Waard. Waarom als goed uitgelecht goede service Groetjes... Zeer goed geholpen door ( Teerd ) als top geregeld. Teerd heb me aan nieuwe Merceders benz A200 Geregeld. Ik vind Teerd 10 sterren. Waard. Waarom als goed uitgelecht goede service Groetjes Peter van PRautoszwolle 👍🏻

HR by Deborah

De service was prima en al mijn vragen zijn naar tevredenheid beantwoord. De 'gefeliciteerd' kaart van Elise vond ik ook heel attent.