Tamara

Goede snelle service.
Heel fijn product!

M.

Mooie producten, super vriendelijke mensen.

Rosalien Kokee

Onze beide kinderen hebben heel veel rustiger geslapen dankzij het nunki lakentje en de slaapzakjes. Ze waren zo in huis! En dat wil je als met je handen in het haar zit ;-)

Nicole Hoekstra

Zo’n fijn Nunki lakentje, m’n kindje slaapt sinds hij 2 maanden is heerlijk! Zou willen dat ik het eerder wist voor mijn oudste.

Marijke

Slechte ervaring

Reactie Fedde&Kees:

Beste Marijke,
Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt met Fedde&Kees!
Na wat onderzoek heb ik onze communicatie kunnen terugvinden.
Je hebt ons benaderd voor een...
Beste Marijke,
Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt met Fedde&Kees!
Na wat onderzoek heb ik onze communicatie kunnen terugvinden.
Je hebt ons benaderd voor een retourverzoek na het BUNDI slaapzakje een week gebruikt te hebben, waarin je hebt aangegeven dat jouw kindje niet kon wennen aan het slaapzakje.
We hebben je een reactie gestuurd, wellicht heb je deze niet ontvangen of is deze in je SPAM terecht gekomen? We hebben aangeboden je te ondersteunen en te helpen naar succesvol gebruik. Als dit niet had geholpen zouden we je achteraf nog de Try Out service hebben aangeboden. Hoe vervelend ook maar gebruikte producten kunnen we niet als volledig retour aanvaarden omdat het voor ons niet meer verkoopbaar is en met de Try Out service proberen wij achteraf tot een oplossing te komen. Wellicht kun je alsnog contact met ons opnemen.
Hartelijke groet, Frederieke

Lisa

Kwalitatief hoogwaardig product was ons de eerste maanden na geboorte goed heeft geholpen.

Carmen

Goede en snelle levering