Printis

Fijne ervaring met Bert!

Djrelative.nl

Goed geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Had een verkeerde formaat aangeleverd, ze hebben netjes geholpen en gratis nieuwe gestuurd.

Stichting Nederlands Philharmonisch Orkest

Beste,

Ik heb op dinsdag bij jullie een oorkonde besteld die we maandagavond uit wilden reiken.
Beste,

De bestelling zou donderdag geleverd worden en was niet alleen drie werkdagen te laat, de dag na de uitreiking, maar kwam ook nog eens met een dikke vouw door het midden (indien gewenst stuur ik een foto).

De oorkonde voldoet niet aan de verwachtingen die ik hiervan mag hebben. Het zou netjes zijn als het aankoopbedrag wordt terugbetaalt.

Reactie Printis:

Geachte mevrouw Van der Have,
Geachte mevrouw Van der Have,
Dat is zeer spijtig om te lezen, het drukwerk is op 15 maart door de transporteur bij ons opgehaald. In principe is de afspraak dat het dan de volgende geleverd wordt, Helaas heeft de transporteur het verkeerd gesorteerd, waardoor het pakket vertraging heeft opgelopen, hier hebben spijtig genoeg geen invloed op.
Uiteraard zullen wij het bedrag netjes terug storten
Excuus voor het ongemak
Met vriendelijk groet,
Team Printis

Cindy Vormgeven

Altijd prima

Beschrijf hier uw ervaring

Kwaliteit, goede prijs en snelle levering.

Romy

Goede kwaliteit, snel & persoonlijk schakelen

Beschrijf hier uw ervaring

Indien nodig, helpt Printis je persoonlijk op weg. Dat was erg fijn toen ik dat bij een bestelling nodig had. Producten zijn goed :-)

Schittekat Wendy

Het bestellen van business cards via de website was eenvoudig en je kon voldoende kenmerken ingeven ivm de kwaliteit enz van de visitekaartjes.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering van business cards en het product was kwaliteitsvol

Vivere

Zeer accuraat en klantgericht. Denken goed mee

Zeer accuraat en klantgericht. Denken goed mee

Smulhuis

Fijn en goed bedrijf om je drukwerk te laten drukken. Wij hadden drankkaarten laten drukken. Na het plaatsen van de online bestelling, moesten wij onze bestanden uploaden. Per ongeluk had ik een... Fijn en goed bedrijf om je drukwerk te laten drukken. Wij hadden drankkaarten laten drukken. Na het plaatsen van de online bestelling, moesten wij onze bestanden uploaden. Per ongeluk had ik een leeg bestand aangeleverd, de dag erna werden we meteen gebeld en hiervan op de hoogte gebracht. Via de mail de correcte bestanden aangeleverd aan Printis en de volgende dag de kaarten gelijk binnen!

Beschrijf hier uw ervaring

Proces ging vlot en de website was zeer duidelijk.

vdBerg

Goede kwaliteit, prijs en service!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond ze 1 van de goedkopere, kwaliteit was prima. Door een fout waren een paar pagina's niet goed afgedrukt. Hoewel het ergens mijn fout was, gingen ze niet in discussie en deden ze volstrekt... Ik vond ze 1 van de goedkopere, kwaliteit was prima. Door een fout waren een paar pagina's niet goed afgedrukt. Hoewel het ergens mijn fout was, gingen ze niet in discussie en deden ze volstrekt niet moeilijk. Ik kreeg binnen 1 dag de foutieve pagina's gratis opnieuw geleverd. Klasse! Voor mij een nieuwe leverancier van mijn trainingsmateriaal.

Goededoel

Beste in Nederland snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering kwaliteit goeie prijs