Printis

Stichting Nederlands Philharmonisch Orkest

Beste,

Ik heb op dinsdag bij jullie een oorkonde besteld die we maandagavond uit wilden reiken.
De bestelling zou donderdag geleverd worden en was niet alleen drie werkdagen te laat, de dag na de uitreiking, maar kwam ook nog eens met een dikke vouw door het midden (indien gewenst stuur ik een foto).

De oorkonde voldoet niet aan de verwachtingen die ik hiervan mag hebben. Het zou netjes zijn als het aankoopbedrag wordt terugbetaalt.

Beschrijf hier uw ervaring

Beste,

Reactie Printis:

Geachte mevrouw Van der Have,
Dat is zeer spijtig om te lezen, het drukwerk is op 15 maart door de transporteur bij ons opgehaald. In principe is de afspraak dat het dan de volgende geleverd wordt, Helaas heeft de transporteur het verkeerd gesorteerd, waardoor het pakket vertraging heeft opgelopen, hier hebben spijtig genoeg geen invloed op.
Uiteraard zullen wij het bedrag netjes terug storten
Excuus voor het ongemak
Met vriendelijk groet,